دانلود کتاب صوتی در به در به دنبال شادی با صدای معین وصال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی در به در به دنبال شادی

کتاب صوتی در به در به دنبال شادی نوشتهٔ احمد پدرام است. معین وصال و ویکتوریا براری و حسن جویره و سحر حمیدی و محمد کربلایی و نعیمه مهدویان و بهاره سیاف و رضا بصیری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات ترانه پدرام این مجموعه داستان‌های کوتاه از خاطرات یک روان‌شناس را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی در به در به دنبال شادی

کتاب صوتی در به در به دنبال شادی از مجموعهٔ «داستان‌های کوتاه از خاطرات یک روان‌شناس» به قلم احمد پدرام (شاعر، روان‌شناس بالینی و نویسنده) است. کتاب صوتی حاضر حاوی خاطرات و روایاتی واقعی از جلسات مشاوره و مواجههٔ نویسنده با بیمارانش است. او داستان‌ها و حکایاتی را در این اثر صوتی گنجانده که طی ۳۰ سال از جلسات روان‌درمانی گردآوری کرده است؛ داستان‌های زنان و مردانی که به‌‌قول او یا خود به تنگ آمده‌اند یا دیگری را به تنگ آورده‌اند؛ داستان‌هایی که گاه موجب شادی و گاه سبب اندوهِ او شده است. احمد پدرام در مقدمهٔ کتاب صوتی «دربه‌در به‌دنبال شادی» گفته است که او سازندهٔ قصه‌های این کتاب نیست. قصه‌ها در حقیقت روایاتی واقعی از افرادی است که برای بیرون‌آمدن از شرایطی که به آن گرفتار شده بودند، به‌قصد درمان و گرفتن مشاوره به او مراجعه کرده‌اند. احمد پدرام از تجربهٔ شنیدنِ این قصه‌ها برای ما گفته؛ از مراجعه‌کنندگانی که خود را با اندوه و شادیِ آن‌ها شریک می‌داند و از اینکه گاه در برابر آن زنان و مردان و کودکان و کهنسالان، به استیصال دچار شده و ناگزیر با همکاران و اساتید خود مشورت و هم‌فکری کرده است.

می‌دانیم که داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی در به در به دنبال شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان کوتاه با درون‌مایه‌های روان‌شناسانهٔ واقعی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7667222
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

من دو روز هست تلاش می‌کنم این کتاب رو دانلود کنم و دانلود نمیشه. دسترسی سریعتر به کتابها و کلا به اپلیکیشن تون نیاز دارم. کتاب‌هایی که میخوایم بخونیم میشه جایی ذخیره کرد که نخوایم بیایم تو این صفحه دنبالش بگردیم؟

کاربر 7719993
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

باعرض سلام وخداقوت ازتمام کسانی که دراین راه گام برداشته وزحمات زیادی رامتقبل شده اندواقعادست مریضادبسیارمثمرثمروخوب (محمدرحیمی ازاردبیل)

مریم حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

عالی

akram
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

کتاب خوبی بود کاش راه حل مشکلات روهم میگفت

جعفر سلمان نژاد
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بنظرم خیلی جالب و سودمند بود

محمد
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

بنظر من خیلی کلیشه ای بود مطالب این حسی که نویسنده از خودش به خواننده القا میکند که من دکتر هستم من خیلی خوب هستم من همه چیز رو می‌دونم رو نمی‌پسندم کلا اینکه روانشناس بخواد بهمون بقبولونه که همه چی عالیه

- بیشتر
siavash moradi
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

عالی بود و مفید

13590415
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

محتوای کتاب شبیه یک دفتر خاطرات بود و نصیحت گونه حرفها و اتفاقاتی که برای هر کدام از ما امکان وقوع دارد . کتابی که راهکاری برای بهبود مشکلات روانی ارائه نمی‌دهد.

کاربر 4930915
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

داستان‌ها فقط شروع داشت و پایانی نداشت

کاربر 7809433
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

تازه نیم ساعت از پادکستو گوش دادم و جالب بود چون زیاد توی روزمرگی هام با این مسائل رو به رو شده بودم برام تجدید خاطره بود، میرم سراغ ادامه ی پادکست

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۷۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۷۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان