دانلود کتاب صوتی تیغ های خوشبختی با صدای معصومه صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تیغ های خوشبختی اثر املیا مهاجرگزی

دانلود و خرید کتاب صوتی تیغ های خوشبختی

معرفی کتاب صوتی تیغ های خوشبختی

کتاب صوتی تیغ های خوشبختی نوشتهٔ املیا مهاجرگزی است. معصومه صادقی و سحر نجفی گویندگی این داستان صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات گوی آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تیغ های خوشبختی

کتاب صوتی تیغ های خوشبختی حاوی داستانی برای کودکان ۶ تا ۱۰ سال است. نویسنده در این داستان صوتی، دوستی انسان و حیوان را به کودکان آموزش داده است.

شنیدن کتاب صوتی تیغ های خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان ۶ تا ۱۰ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تیغ های خوشبختی

«آب از دهانم سرازیر شد و با خوشحالی روی لبۀ دیوار پریدم دنبال بو را گرفتم تا به خانه‌ای رسیدم. حیاط خانه پر از گل و گیاه‌های عجیب‌وغریب بود. آهسته خیز برداشتم. دیوار خانه بلند بود و من که جدیداً چند کیلویی اضافه‌وزن پیدا کرده بودم این کار برایم کمی سخت شده بود بااین‌حال پریدم که احساس کردم چیزی در بدنم فرورفت ... از درد به خودم پیچیدم ... مثل جوجه‌تیغی پر از تیغ شده بودم. انگار گرسنگی بیشتر به من فشار آورده بود و با خودم گفتم آه ... یعنی ماهی‌ها را خورده‌اند و فقط تیغ‌هایش مانده؟ با صدای بلند غر می‌زدم و میومیو می‌کردم که دختری زیبا با موهای بلند باعجله به سمت من آمد و گفت: وای چه گربة ملوس کوچولو تو روی کاکتوس‌ها چه‌کار می‌کنی! و بعد باحوصله شروع به جداکردن تیغ‌ها از بدنم کرد سپس منو بغل کرد و در یک ظرف بزرگ پرازآب شست اصلاً دلم نمی‌خواست خیس بشوم ولی چارة دیگری نداشتم باید زیر آفتاب منتظر خشک‌شدنم می‌شدم.

او با لبخند همین‌طور که موهایش برق خاصی می‌زد و پشت سرش زمین را جارو می‌کرد به داخل خانه رفت و با یک ظرف ماهی برگشت و گفت می‌توانی تا هروقت که خواستی اینجا بمانی اما باید قول بدهی که مراقب باغچه، گل‌ها و گیاهان من باشی پیشولی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان