دانلود کتاب صوتی چون تو خدایی با صدای بهنام علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چون تو خدایی اثر علی بن جابر الفیفی

دانلود و خرید کتاب صوتی چون تو خدایی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چون تو خدایی

کتاب صوتی «چون تو خدایی» اثری از علی بن جابر الفیفی است. انتشارات احسان این کتاب صوتی را با ترجهٔ مجتبی مرادی و گویندگی بهنام علی زاده منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چون تو خدایی

این کتاب ۱۰ نام از نام‌های خداوند را با استناد به آیات قرآن کریم تشرح کرده است و در برخی از موارد به تناسب موضوع به اشعاری از مولوی، سعدی، و … اشاره کرده است. «صمد»، «حفیظ»، «لطیف»، «شافی»، «وکیل»، «شکور»، «جبار»، «هادی»، «غفور» و «قریب» اسامی‌ای است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

کتاب صوتی چون تو خدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران آثار مذهبی و عرفانی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی چون تو خدایی

«این کتاب گفتاری است در باب برخی از نام های خداوند که آن را با وجود تمام ناتوانی و درماندگی و نادانی ام درباره ی آن نیرومند توانای دانا نوشتم. بسیار کوشیدم تا برای همگان قابل فهم باشد، بیمار گرفتار در بستر، غمگین غرق در اشک و نیازمند نفس بریده، همگی بتوانند آن را بخوانند. یقین دارم که شناختن خداوند و دل بستن به او، مهر و بیم و امید او، اگر مداوم باشد، همان گونه که راز خوشبختی آخرت است راز کامیابی دنیا هم هست، و اگر بنده سمت و سوی قطب نمای توجهش را به سمت آن خدا که او را جز برای عبادتش نیافریده بگرداند، نارحتی و دل مشغولی و رنج کاملا پایان خواهد یافت.درگاه اسماء الله الحسنی (نام های نیک یزدان) درگاه ایمانی بزرگی است که بنده با گذر از آن به جهان آسمانی ناب و ویژه ای راه می یابد؛ جان را به سجده ای از سر تعظیم و روح را به بریدن از هرچه جز بندگی و عشق اوست وا می دارد. خواستم این کتاب چراغی باشد به سوی خداوند منزه، و اشاره ای به اندکی از آنچه نزد اوست؛ و یادآوری به خودم و خواهران و برادران دینی ام که او بر هر کاری تواناست، و این که لطفش بیکرانه است و شنوا و بینا است. خواستم با این سخنان دستی بر شانه ی خسته بزنم و سرهای آکنده از درد را نوازش کنم، خواستم با سخنانم اشکی پاک کنم و آتش نومیدی و پریشانی را خاموش کنم. ما بدون شناخت نام های خداوند در صحرایی سرگردانیم، روز و روزگارمان درآتش آن بیابان و تلّی از ریگ اضطراب و پریشانی تباه خواهد شد. خدا را برگزین: شناخت، ایمان، یقین، عبادت و فروتنی را، همچنین انس، خوشبختی و کامیابی را.»

نظرات کاربران

smxmortazavi
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

قشنگ بود:) کتاب انگیزشیِ اسلامی

کاربر 7317240
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم از زحمت کشیدید و همچون کتاب‌ها را برای ما عرضه فرمودید خواهشمندم کتاب‌های بیشتری را از نشرات احسان برای ما به اشتراک بذارید ممنون

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان