دانلود کتاب صوتی من انسان هستم با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من انسان هستم اثر سوزان ورده

دانلود و خرید کتاب صوتی من انسان هستم

معرفی کتاب صوتی من انسان هستم

کتاب صوتی من انسان هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمه‌شده‌ توسط دپارتمان ترجمه مهرسا و با صدای گروه گویندگان است و انتشارات مهرسا آن را روانهٔ بازار کتاب کرده است.

درباره کتاب صوتی من انسان هستم

«من انسان هستم و باید بپذیرم ممکن است رفتارهای اشتباهی از من سر بزند، اما مهم این است که تصمیم بگیرم چگونه نسبت به اشتباه خود واکنش مناسب نشان دهم. ما قدرت و توانایی یادگیری، رشد و بالندگی و مهرورزی را داریم. زندگی انسان‌ها پر از چالش‌ها، فرصت‌ها و موقعیت‌هاست.»

اسکول لایبری ژورنال (School Library Journal) دربارهٔ این کتاب چنین گفته است: متن مختصر و مفید کتاب، با تصاویر آشنای رینولد کاملا هماهنگ است. خوانندگان ماجراجویی یک پسر بی‌نام (تصویر پسر روی جلد) را دنبال می‌کنند. کتاب معنی و مفهوم انسان کامل را در این سیاره، متناسب با سن کودک بیان می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی من انسان هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان شما احساس آرامش می‌دهد و بر لبان شما هم موقع شنیدن کتاب لبخند رضایت‌بخشی می‌نشاند. این کتاب نشان می‌دهد که همه‌ٔ آدم‌ها گاهی احساس بدی دارند یا ممکن است انتخاب‌های اشتباه داشته باشند، چون ما انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم.

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان و والدینی که دغدغه تربیت فرزندانشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سوزان ورده

سوزان ورده در دهکده گرینویچ در نیویورک متولد و بزرگ شد. او در کودکی بسیار ماجراجو بود و بعدها این احساس را با خودش به دنیای داستان نویسی‌اش آورد.

این روزها سوزان با ۳ فرزندش، سگشان، گیزمو و یک حیوان خانگی دیگر و موجودات کنار دریا زندگی می‌کند. داستان‌های پرفروش و برنده جایزه او از کاوش در موسیقی، هنر و بازدید از موزه گرفته تا مفاهیم دوستی سرزده‌، مسائل زیست محیط، همدلی و انسانیت با تأکید بر یوگا و آگاهی ذهن است. داستان‌های سوزان صداها و تجربیات منحصر به فرد بچه‌ها را جشن می‌گیرد و بزرگسالان را ترغیب می‌کند که کودک درونی خود را بیرون بگذارند شاید هر از چند گاهی برای یک بازی خودجوش آماده باشد.

سوزان دوست دارد دانش خود در زمینه نوشتن، یوگا و ذهن آگاهی را به مدارس، کتابخانه‌ها و استودیوهای یوگا بیاورد. او همچنین در برنامه‌های مهم حضور دارد و کارگاه‌هایی برای مربیان، والدین و نویسندگان مشتاق ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

Mbagheri2070
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

عالی هست

زمان

۳ دقیقه

حجم

۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ دقیقه

حجم

۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان