دانلود کتاب صوتی شهامت با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهامت اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی شهامت

معرفی کتاب صوتی شهامت

کتاب صوتی شهامت نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.این اثر صوتی از غلبه بر ترس و بالابردن اعتمادبه نفس سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی شهامت

گفته شده است که کتاب صوتی شهامت حاوی شخصی‌ترین، قدرتمندترین و عملی‌ترین ایده‌های دبی فورد برای رشد شخصی است. این نویسندهٔ معنوی اثرگذار که همواره مخاطبانش را به‌سمت زندگی همراه با صلح درونی دعوت کرده، در کتاب گویای حاضر به چالشی جهانی پرداخته است؛ ترس. این نویسندهٔ پرفروش، فرایندی با ۷ مرحلهٔ اساسی را مقابلتان قرار داده است که نتیجهٔ آن کشف اعتمادبه‌نفس دفن‌شده‌ٔ شما است. با یاری این باور درونی موفق می‌شوید بر ناامنی‌ها غلبه کنید، شجاعت ذاتی خود را بیابید و در نهایت به آزادی برسید؛ همان آزادی ارزشمندی که فرق انسان و دیگر موجودات خلقت را تعیین می‌کند. قدرت شما در رهایی از بند تهدیدهای ناخودآگاه است؛ پس اگر شما هم از هراس‌های قدیمی به تنگ آمده‌اید و می‌خواهید نگرانی‌ها را پشت سر بگذارید، کتاب صوتی شهامت را بشنوید. این اثر صوتی، راهنمایی آزموده‌شده برای پیروزی بر ترس‌ها است.

شنیدن کتاب صوتی شهامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد در یک اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمهٔ تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد. کتاب‌های «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست‌ویک روز برای ارتباط با مقصود جان» و...، میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

دبی فورد، افزون بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسهٔ تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات‌متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ «اپرا وینفری») حضور پیدا می‌کرد. برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت هستند از: «در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتمادبه‌نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون».

دبی فورد در ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت. 

بخشی از کتاب صوتی شهامت

«در طول حدودا بیست‌وپنج سال گذشته به این باور رسیده‌ام که عمیقا با روحم، با ترسی کاملا الهی در ارتباط بوده‌ام. اما در یک صبح تیره و تار در اتاقی در هتلی در سانفرانسیسکو متوجه شدم که از شنیدن پیام‌های بسیار مهمی که زندگی برایم فرستاده است، سر باز زده‌ام. آن روز صبح کلاسی داشتم که قرار بود در آن درباره‌ی تقویت اعتمادبه‌نفس و اینکه همواره نیرویی ما را هدایت می‌کند، نیرویی که سعی در راهنمایی ما برای دستیابی به زندگی بهتر دور کردن ما از مسیرهایی دارد که باعث تحلیل انرژی و تخریب آینده‌‌مان می‌شود، صحبت کنم.

می‌خواستم دانشجویانم را با گفت‌گوهای مهم درونی که باعث ترمیم اعتقاد و اعتمادشان می‌شود، آشنا کنم. از آن‌ها خواستم چشمانشان را ببندند، نفسی عمیق بکشند و به درون خود بروند تا بفهمند چرا نمی‌توانند به نصایح عاقلانه‌ی درونشان گوش بدهند. و در نتیجه، سعی کنند به جای باور اینکه سرنوشتم این بود، دنبال خواسته‌هایشان بروند.»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان