دانلود کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران با صدای سروناز شریفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران اثر کاوه فولادی نسب

دانلود و خرید کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران

معرفی کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران

کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران نوشتهٔ کاوه فولادی نسب و مریم کهنسال نودهی و با صدای سروناز شریفی است و استودیو نوار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران

کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران اثر کاوه فولادی نسب و مریم کهنسال نودهی است. معماری از مهم‌ترین یادگارهای هر تمدن است و پیدایش آن در ایران به پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد. معماری ایرانی، همانند تمدن ایرانی، یکی از کهن‌ترین معماری‌های جهان است. تلاش معماران ایرانی برای تجسم بخشیدن به اندیشه‌های معنوی، باعث شباهت بناهای ایران در طول تاریخ شده است.

سرگذشت معماری در ایران یکی از کتاب‌های مجموعه‌ٔ فرهنگ و تمدن ایرانی که برای نوجوانان تهیه و تولید شده است. این کتاب سرگذشت معماری ایرانی را از شش‌هزار سال پیش تا به امروز با زبانی ساده، نثری روان و در قالب روایتی داستانی روایت می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سرگذشت معماری در ایران

«آسمان آبی و آفتابی بود و جا‌به‌جا در آن لکه‌های ابر سفید به چشم می‌خورد، پراکنده و دور. مرد جوان با پشت دست عرق پیشانی‌اش را گرفت و خشت دست‌ساز چهارگوش را بلند کرد. پدرش با موهای سپید بالای چهارپایه‌ای ایستاده بود و مشغول کار گذاشتن خشت قبلی بود. مرد جوان از پدرش شنیده بود اجدادش در سرزمین‌هایی در شرق و شمال زندگی می‌کرده‌اند، شکارچی بوده‌اند و بیشترشان در غارهایی در دل کوهستان ساکن بوده‌اند. شنیده بود زیاد پیش می‌آمده در دام حیوانات وحشی بیفتند و از بین بروند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان