دانلود کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک + نمونه رایگان
کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ  فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک اثر ایمان وفایی

دانلود و خرید کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک

نویسنده:ایمان وفایی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک

کتاب صوتی «جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک» اثری از ایمان وفایی است و در انتشارات رزیدنت‌یار چاپ شده است. این کتاب حاوی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ اطفال است و همچنین شامل خلاصهٔ درس و مجموعه‌سؤال‌های آزمون رزیدنتی است. این مجموعه اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان در اختیار خواننده قرار می‌دهد. خواندن کتاب‌های این مجموعه و پاسخ‌دادن به سؤالات آن کمک می‌کند مخاطب اطلاعات مورد نیازش را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان بیاموزد و بر مباحث مسلط شود.

درباره کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک

انتشارات رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. جلد هفدهم این مجموعه، اطلاعاتی جامع و طبقه‌بندی‌شده دربارهٔ مبحث اطفال را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. خواننده با استفاده از این کتاب ضمن صرفه‌جویی در زمان و انرژی خود، به اطلاعاتی یک‌پارچه و کامل از مباحث مورد نیازش دست پیدا می‌کند. سؤالات و پاسخ‌های آزمون‌ها قسمت مهم دیگری از این مجموعه است. خواننده همچنین در این کتاب‌ها به رفرنس‌ها و سایر جزئیات مدّنظرش نیز دسترسی خواهد داشت.

کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی را دارند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان