دانلود کتاب صوتی فرکانس خلقت با صدای علی حقیقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرکانس خلقت اثر شاهین غفاری

دانلود و خرید کتاب صوتی فرکانس خلقت

نویسنده:مایک مورفی
گوینده:علی حقیقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرکانس خلقت

کتاب صوتی فرکانس خلقت نوشتهٔ مایک مورفی و ترجمهٔ شاهین غفاری است. علی حقیقی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فرکانس خلقت

کتاب صوتی فرکانس خلقت به موضوع تنظیم‌شدن با قدرت کائنات، برای تجلی یک زندگی رؤیایی پرداخته است. در این کتاب صوتی، مایک مورفی فرایندی را به شما می‌آموزد که ۳۰ سال پیش توسط یک غریبهٔ مرموز به خودش آموخته شد. او در زمان نگارش این کتاب، با خانوادهٔ آن شخص مرموز ارتباط می‌گیرد و به بعضی از نوشته‌های او دست پیدا می‌کند. او بخش‌های کوتاهی از نوشته‌های او را در میان مطالب کتابش گنجانده تا مخاطبانش را بیشتر با این مرد عجیب آشنا کند.

مایک مورفی در کتاب صوتی فرکانس خلقت نشان داده است که نیازی نیست خود را برای رسیدن به خواسته‌هایتان به آب و آتش بزنید. خودآگاهی ما به‌صورت خودکار و بدون صرف انرژی، چشم‌اندازهای ما را با استفاده از هر ۲ نیم‌کرهٔ چپ و راست مغز و همچنین خودآگاهی بدن، به واقعیت تبدیل می‌کند. یکی از رموز اصلی عینیت‌بخشیدن به چشم‌اندازها این‌ است که بیاموزیم چگونه به آن جایگاه ژرف، یعنی جایی که فرکانس اصلی روحمان در آن قرار دارد، دست یابیم. وقتی عوامل حواس‌پرت‌کن و استرس‌زا به حداقل برسد، موانع به‌راحتی از بین می‌رود و خواسته‌هایی که در عمق ذهن شما قرار دارد، با سهولت بیشتری به ذهن خودآگاهتان منتقل می‌شود. در این کتاب صوتی انگیزه‌بخش، ما با روش او آشنا می‌شویم؛ روشی که در ۷ هفته به ما می‌آموزد تا با فرکانس خلقت هماهنگ شویم و از آن برای شادی، رضایت و رفاه بهره بگیریم.

شنیدن کتاب صوتی فرکانس خلقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مایک مورفی

مایک مورفی یک کارآفرین، سخنران، مربی و نیکوکاری موفق است. او مأموریت خود را در این دیده است که برای رسیدن به یک زندگی سرشار از آزادی، فراوانی، هدف و عشق را با دیگران به اشتراک بگذارد. مورفی از سال ۱۹۹۶، مدیر شرکت فلکس واگن در اوکلند کالیفرنیا بوده است. او بنیان‌گذار مؤسسهٔ عشق از مارگوت است که آن را به یاد همسرش که ۹ سال با سرطان زندگی کرد، تأسیس کرده است. این مؤسسه از زنان کم‌درآمدی که مبتلا به سرطان‌هایی پیشرفته هستند، حمایت می‌کند؛ همچنین مورفی بنیان‌گذار مؤسسهٔ کوه‌های امید است؛ یک مرکز بازپروری در مرکز کشور کلمبیا که در آن از شیوه‌های درمانی پیشرو برای کمک به کسانی که از سرطان، اعتیاد و قطع ارتباط با زندگی رنج می‌برند، استفاده می‌شود. علاوه بر این، از طریق دورهٔ آنلاین فرکانس خلقت، مردم را در خلق زندگی دلخواهشان راهنمایی می‌کند. اولین کتاب او، «عشق بدون فیلتر»، پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال شد.

بخشی از کتاب صوتی فرکانس خلقت

«سال‌ها طول کشید تا معنای جملات مبهم مرد مرموز را درک کردم. او هرگز علم فرکانس را توضیح نداد. آخر چه‌طور می‌توانست این کار را بکند وقتی این علم در آن زمان تقریباً وجود نداشت؟ من شک نداشتم که او به شیوه‌ای مرموز، با درک شهودی خود به چیزی دست یافته بود که بزرگترین نوابغ علمی، بعدها به آن دست یافتند. او واقعاً «تنظیم شده» بود؛ شاید بیش از هر شخص دیگری که من می‌شناختم.

آیا به صدای گوشخراش کوک کردن سازها قبل از شروع کنسرت دقت کرده‌اید؟ تداخل ناخوشایند نت‌ها و صداهای ناهماهنگ برای مدتی در فضا می‌پیچد. در حالی‌که تماشاچی‌ها نشسته‌اند، هر یک از نوازنده‌ها به ساز خود تکیه داده و با دقت و بدون توجه به همهمه اطراف خود، مشغول کوک کردن ساز خود است. بعد از چند دقیقه، صداها خاموش می‌شود اما زمزمه در سالن ادامه دارد. سپس چراغ‌های سالن کم نور می‌شود و ناهماهنگی جای خود را به یک هارمونی عالی و بی‌نقص می‌دهد که صدای آن در را فضا جریان پیدا می‌کند.»

نظرات کاربران

وحید
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

صدا و گویندگی غیرعالی ولی کتاب خوبیه. پشنهاد میکنم. میتونست جالب تر باشه با گوینده حرفه ای تری البته‌

اسنو
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

گویندگی یکم بی‌روح هست ولی اونقدر موضوع کتاب جذاب هست که جبران میشه. با وجود حس کمی که گوینده منتقل میکنن، به خاطر سبک زندگی‌م کتاب صوتی رو به متن ترجیح دادم. کتاب جالبی هست در کل، جدا از تمرین‌ها

- بیشتر
تارا
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

توصیه میشه

کاربر 7850158
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

اگر با صوتیش مشکل دارید ،خرید الکترونیکی کتاب رو پیشنهاد میدم .من کتاب رو تموم کردم و دارم میگردم خود کتابو پیدا کنم که راحت تر نوت برداری کنم . فوق العاده بود .سرشار از اطلاعات و آگاهی ،و البته کاربردی

- بیشتر
مجید
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

کتاب خوبیه، از شنیدنش خسته نمیشید، ساده و روان

مهسا رضاپور
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

دوستانی که به این مباحث علاقه دارن از ابتدا کتاب متوجه میشن که بیشتر شبیه کتابهای خوزه سیلوا نوشته شده خود نویسنده در آخر کتاب هم اشاره میکنه به این موضوع به هر حال ارزش گوش کردن داره

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۸۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۸۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان