دانلود کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی با صدای مطهره موذن زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی اثر محمد حمزه زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی

کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی نوشتهٔ محمد حمزه زاده است. مطهره موذن زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی داستان لطیفی از رابطهٔ یک دختر و پدر نابینایش و برای کودکان است.

درباره کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی

محمد حمزه زاده نویسندهٔ پیشکسوت ایرانی در کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی، ماجرای دختری را روایت می‌کند که پدرش چشم‌هایش را در جنگ از دست داده است. در این داستان اشارات لطیفی به مفاهیم ایثار و جانبازی برای کودکان شده است و نگاهی کودکانه به رویارویی با معلولان و جانبازان دارد. حمزه‌زاده در این داستان کوشیده تا بین مخاطب و سوژه‌ای مانند معلولیت ارتباط نزدیکی برقرار کند و شیوهٔ برخورد با معلولان و نیازها و حقایق زندگی آ‌ن‌ها را نشان دهد. این داستان ۵ فصل کوتاه دارد؛ «وقتی بابا نمی‌بیند»، «من و بابا نقاشی می‌كشیم»، «این‌ آقا نابیناست»، «توی چشم هر كس دو تا حوض هست»، «خودمان نمایشگاه درست می‌كنیم» و در فضایی به دور از کلیشه شکل گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی چشم چشم دو ماهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره محمد حمزه زاده

محمد حمزه زاده در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. او از نوجوانی نوشتن برای نشریات مختلف را آغاز کرد و در ۲۲سالگی اولين کتابش را که یک مجموعه قصه‌ برای نوجوانان بود، منتشر کرد. حمزه‌زاده از ۲۴سالگی سردبير مجلات رشد کودک و نوآموز و دانش آموز وزارت آموزش‌وپرورش و ۴ سال هم معاون هنری دفتر انتشارات كمک‌آموزشی بود. حمزه‌زاده كه دانش‌آموختهٔ كارشناسی كارگردانی سينما است، کار در حوزهٔ هنری را با همکاری با دفتر ادبيات و هنر مقاومت آغاز کرد. پس از آن وارد مجلهٔ سورهٔ نوجوانان شد و چندسالی هم، هم‌زمان با ۳ دفتر رشد، مقاومت و سورهٔ نوجوانان همکاری می‌کرد. از سال ۱۳۸۱ دوباره به حوزه برگشت و مسئول انتشارات سورهٔ مهر شد.

حمزه‌زاده حدود ۱۵ کتاب برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده که تعدادی از آن‌ها برندهٔ جایزه‌های گوناگون ادبی شده‌اند. او در سال ۱۳۸۸ جايزهٔ ربع قرن ادبيات كودكان دفاع مقدس را برای كتاب کتاب «چشم چشم دو ماهی» دریافت کرد. مهم‌ترین آثار او در قالب کتاب عبارتند از: کتابخانه، دو رکاب و چهار پا، راز لوکوموتیو، پرتقال خونی، چشم چشم دو ماهی، آن مرد در باران آمد، آهو جان، دختری که زیاد می‌دانست، خواب‌های عجیب، چوپان باز هم دروغ گفت، ماجراهای آسمون و ریسمون، سبز آسمانی. فیلم مستند «اینجا ابیانه است» (نویسنده و کارگردان) فیلم مستند «حوزهٔ هنری: میان دیروز و همیشه» (طراح و تهیه‌کننده) سریال تلویزیونی «قصه‌های زهرا» (نویسندهٔ فیلمنامه) نیز از کارهای حمزه‌زاده در زمینهٔ ساخت مستند و سینما هستند. از مسئوليت‌های فرهنگی و هنری حمزه‌زاده می‌توان به سردبيری مجلات رشد كودک و نوآموز و دانش‌آموز، معاونت فنی و هنری دفتر انتشارات كمک‌آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش، عضویت در هيئت‌مديرهٔ انتشارات مدرسهٔ معاون دفتر كودک و نوجوان ادبيات و هنر مقاومت حوزهٔ هنری، سردبيری هفته‌نامهٔ مهر، رياست هيئت‌مديره و مديریت شركت مطبوعاتی سورهٔ مقام حوزهٔ هنری، عضویت هيئت‌مديرهٔ انجمن قلم ايران (یک دوره)، مديریت شركت انتشارات سورهٔ مهر، دبيری شورای راهبردی و سردبيری ماهنامهٔ سوره و سايت ادبی - هنری لوح اشاره کرد.

حمزه‌زاده در آبان سال ۱۳۹۹ به‌سمت مدیرعاملی بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی نیز منصوب شده است.

نظرات کاربران

کوثر جون
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

به نظر من گویندگی این کتاب عالیییییییییی وقتی گوش می کنی حس می کنی روی ابر ☁️ ها هستی

TaNaz
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

قشنگ بود.

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
۳,۵۰۰
۳۰%
تومان