دانلود کتاب صوتی آغاز راه تو بودم با صدای وحیده احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آغاز راه تو بودم اثر وحیده احمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی آغاز راه تو بودم

نویسنده:وحیده احمدی
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آغاز راه تو بودم

کتاب صوتی آغاز راه تو بودم نوشتهٔ وحیده احمدی است و وحیده احمدی گویندگی این کتاب صوتی را هم انجام داده است. استودیو نوار این کتاب صوتی را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی غزل‌هایی پیرامون بارداری است.

درباره کتاب صوتی آغاز راه تو بودم

کتاب صوتی آغاز راه تو بودم شامل ۴۲ غزل است. اشعار این کتاب به ۹ ماه انتظار آمدن فرزند می‌پردازد؛ از لحظه‌ای که زنی متوجه می‌شود باردار است، لحظهٔ شنیدن صدای قلب جنین، دمیدن روح، تغییر وضعیت جسمی و روحی مادر، گفت‌وگوهای شاعرانه با جنین، بیان احساسات و دغدغه‌های فکری زن در این دوران، تا آمادگی برای زایمان. این مجموعه شعر کوشیده است تا ما را با ناب‌ترین لحظه‌های مادرانه همراه کند.

شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

غزل در ادبیات فارسی به قالبی از شعر سنتی فارسی گفته می‌شود. غزل‌ها معمولاً بین ۴ تا ۱۲ بیت دارند. مصراع اول بیت نخست با مصراع‌های زوج هم‌قافیه است. موضوع اصلی غزل بیان عواطف و احساسات، ذکر زیبایی و کمال معشوق و شکوه از روزگار است. بیت‌های غزل فارسی از لحاظ مضمون دارای استقلال هستند. در آخرین بیت غزل، شاعر نام شعری یا تخلص خود را می‌آورد و بهترین بیت آن را شاه‌بیت یا بیت‌الغزل می‌گویند.

شنیدن کتاب صوتی آغاز راه تو بودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آغاز راه تو بودم

 پهن بوده در دلم نه ماه جای تو 

تنگ دارد می‌شود جایم برای تو

آن اتاقی که جهان بی‌کرانت بود

می‌رسد دیگر به سقفش دست‌های تو

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۰۰۸۲۱
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

بسیار زیبا و دلنشین،و صدای گوینده هم خیلی گرم است ،با موضوعی متفاوت،مربوط به دوران بارداری،حتما خوندش تجربه جدید و لذت بخش خواهد بود

HosseinHN1386
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی طرح موضوعی نو با صدای جذاب ،دلنشین و گرم شاعر به تمامی دوستان شنیدن این کتاب را توصیه میکنم

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان