دانلود کتاب صوتی همه چیز، همه چیز با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه چیز، همه چیز اثر نیکولا یون

دانلود و خرید کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

نویسنده:نیکولا یون
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

کتاب صوتی همه چیز، همه چیز نوشتهٔ نیکولا یون و ترجمهٔ حمیدرضا دلفانیان است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی داستان زندگی دختری است که به بیماری نادر «نقص ایمنی مرکب» مبتلا است.

درباره کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

کتاب صوتی همه چیز، همه چیز درمورد «مادلین» است؛ دختری که به بیماری «نقص ایمنی مرکب» دچار است و  به‌همین‌دلیل تابه‌حال از خانه خارج نشده است. زمانی که همسایهٔ جدیدی به خانهٔ بغلی آن‌ها اسباب‌کشی می‌کنند، همه‌چیز تغییر می‌کند. نیکولا یون در کتاب صوتی همه چیز همه چیز دربارهٔ مادلین ۱۷ساله می‌گوید. او معتقد است که این دختر باید مثل بقیه‌ٔ هم‌سن‌و‌سال‌هایش پر از انرژی و سرشار از تجربه باشد، اما از خانه خارج نمی‌شود و به‌جز مادر و پرستارش کسی را ندیده است. مادلین به‌خاطر بیماری‌اش نمی‌تواند در محیط‌های عمومی حضور پیدا کند یا با چیزهای غیربهداشتی تعامل داشته باشد. زندگی او به مادر، پرستار و کتاب‌هایش خلاصه شده است، اما روزی که مادلین متوجه می‌شود همسایهٔ جدید به خانهٔ کنار آن‌ها اسباب‌کشی کرده است، بعد از گذشت مدت کوتاهی، با پسر خانواده رابطهٔ دوستانه‌ای برقرار می‌کند. این بزرگ‌ترین ریسکی است که مادلین در زندگی‌اش انجام داده است.

در بخشی از این کتاب مادلین می‌گوید که بیماری او همان اندازه که نادر است، شهرت دارد؛ در واقع یک نوع نقص ایمنی ترکیبی شدید است، اما بیشتر افراد آن را به اسم «مریضی بچهٔ حبابی» می‌شناسند. او می‌گوید در یک کلام به همهٔ جهان آلرژی دارد و هر چیزی می‌تواند مریضش کند؛ حالا این چیز می‌تواند مادهٔ شیمیایی داخل یک پاک‌کننده باشد یا هر چیز دیگری. کافی است با آن میز را تمیز کند و بعد دستش به آن میز بخورد. می‌تواند عطر یک نفر دیگر باشد یا ادویهٔ متفاوت در غذایی که خورده است. هیچ‌کس نمی‌داند محرک‌ها چه هستند، اما همه خوب می‌دانند چه عواقبی در پی دارند. مادرش می‌گوید نوزاد که بوده، تا یک‌قدمی مرگ رفته است.

شنیدن کتاب صوتی همه چیز، همه چیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۵۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۵۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان