دانلود کتاب صوتی اقدام فوری با صدای مجتبی کارآزموده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اقدام فوری اثر تیبو موریس

دانلود و خرید کتاب صوتی اقدام فوری

معرفی کتاب صوتی اقدام فوری

کتاب صوتی اقدام فوری نوشتهٔ تیبو موریس و ترجمهٔ لطیف احمدپور است. مجتبی کارآزموده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یک راهنما برای بازیابی انگیزه است.

درباره کتاب صوتی اقدام فوری

کتاب صوتی اقدام فوری برای افرادی مناسب است که پیوسته کارهایشان را به تعویق می‌اندازند. شما در این راهنمای عملی، درمی‌یابید که چگونه به‌طور مؤثرتری، به اهمال‌کاری خود رسیدگی کنید. همهٔ این‌ها فقط در ۷ روز انجام می‌شود. هر روز، تمرینات ساده‌ای به شما ارائه می‌شود تا بتوانید اهمال‌کاری را بهتر درک کرده و بر آن غلبه کنید. در پایان این ۷ روز، می‌توانید باتوجه‌به چیزهایی که یاد گرفته‌اید، مهم‌ترین کارهای خود را به انجام برسانید. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نویسندهٔ این اثر صوتی، با ارائهٔ بهترین روش‌ها برای دوری از تنبلی به شما کمک می‌کند، نظم را به زندگی خودتان برگردانید و کارهای عقب‌مانده را در زمان مناسب آن انجام دهید. او در این کتاب صوتی شما را به فکرکردن دربارهٔ علت تنبلی و اهمال‌کاری‌تان وا می‌دارد.

شنیدن کتاب صوتی اقدام فوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که از اهمال‌کاری رنج می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی اقدام فوری

برای غلبه بر اهمال‌کاری، باید درک کنید که انگیزه چگونه کار می‌کند. بسیاری از ما معتقدیم به انگیزۀ بیشتری نیاز داریم تا به ما کمک کند در جهت اهدافمان تلاش کنیم. گرچه انگیزه مطمئناً کمک می‌کند، اما غیرممکن است که در صد درصد مواقع انگیزه داشته باشید. برخی از روزها ما برای انجام کارهایمان هیجان‌زده خواهیم بود، در حالی که روزهای دیگر دوست داریم هر کاری را انجام دهیم، جز این کارها را.

در نتیجه نکتۀ کلیدی این است که بدانیم انگیزه منجر به اقدام نمی‌شود، بلکه اقدام کردن است که به انگیزه می‌انجامد. به عبارت دیگر شروع به کار کردن، در واقع انگیزه ایجاد می‌کند. احتمالاً خودتان قبلاً آن را تجربه کرده‌اید. پس از تلاش و تقلا برای انجام یک کار، در نهایت توانستید شروعش کنید. چند دقیقه بعد، انگیزۀ بیشتری پیدا کردید و خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودید یا انتظار داشتید، آن را انجام دادید. این موضوع نشان می‌دهد که اغلب، عمل به انگیزه می‌انجامد، به‌جای اینکه انگیزه منجر به عمل شود.

در جهت اهدافمان تلاش کنیم. گرچه انگیزه مطمئناً کمک می‌کند، اما غیرممکن است که در صد در صد مواقع انگیزه داشته باشید. برخی از روزها ما برای انجام کارهایمان هیجان‌زده خواهیم بود، در حالی که روزهای دیگر دوست داریم هر کاری را انجام دهیم، جز این کارها را. در نتیجه نکتۀ کلیدی این است که بدانیم انگیزه منجر به اقدام نمی‌شود، بلکه اقدام کردن است که به انگیزه می‌انجامد.

نظرات کاربران

behzad
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

مثل ۹۹ درصد کتابهای انگیزشی کلی گویی و متن محور.وقتی تعداد زیادی کتاب بخونیم براحتی متوجه عمق ناچیز این قبیل کتابها میشیم. به نظرم چیز به درد بخوری در کتاب که بشه به کار بست نبود.

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان