دانلود کتاب صوتی بچه های زیبا با صدای امیرحسین صارمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بچه های زیبا اثر مسعود امین ناجی

دانلود و خرید کتاب صوتی بچه های زیبا

معرفی کتاب صوتی بچه های زیبا

کتاب صوتی بچه های زیبا با نویسندگی مسعود امین ناجی و گویندگی  امیرحسین صارمی توسط انتشارات زرنوشت منتشر شده است. این کتاب فیلمنامه‌ای است که روایتی از زندگی سخت کودکانی دارد که باید برای زنده‌ماندن تلاش کنند.

درباره کتاب بچه های زیبا

کتاب بچه‌های زیبا فیلمنامه‌ای است درباره زندگی کودکان معصومی که تمام تلاش خود را می‌کنند تا با کاری با‌شرافت برای خانوادهٔ خود خوراک پوشاک و مسکن تهیه کنند و گاهی اوقات اتفاقاتی برایشان می‌افتد که دست‌خوش تغیرات اجتماعی و یا زیست‌محیطی می‌شوند که نمی‌دانند چه باید بکنند و اما طرف دیگر این اتفاق هستند کسانی که گاهی با یک تماس تلفنی تمام مشکلاتشان حل خواهد شد. این بچه‌ها که باید در سنین کودکی بازی و شادی کنند درگیر مسائلی هستند که برای سن آن‌ها خیلی بزرگ است و گاهی انسان‌های بزرگ نمی‌دانند چه باید بکنند و در حل آن عاجزند.

این فیلم‌نامهٔ بچه‌های زیبا که به شکل کتاب به رشته تحریر درآمده نتیجهٔ ساعت‌ها گفت‌وگو با کودکان کار است. 

کتاب صوتی بچه‌های زیبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فیلمنامه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بچه های زیبا

«سکانس سه داخلی

شلوغی مترو همه در حال سوار شدن به مترو هستند و ازدحام زیادی در مترو دیده می‌شود. دو نوجوان که با یک گونی پر و یک کوله پشتی سوار بر مترو وسیله‌هایشان را در می‌آورند شروع به فروش می‌کنند.

سکانس چهار بیرونی

ماشین‌ها در حال رفت و آمد هستند چهارراهی را می‌بینیم که چراغ قرمز می‌شود و بچه‌های کار بیرون می‌ریزند تا اجناسشان را بفروشند.

سکانس پنج داخلی

اداره‌ای را می‌بینیم همه پشت میزهایشان نشسته‌اند شخص را می‌بینیم پشت میزش نشسته است او در حال خوردن چای است و با کامپیوتر کار می‌کند که فاکسی می‌آید آن را می‌خواند و بی‌سیم را بر می‌دارد.

سکانس شش بیرونی

ماشین گشت سد معبر را می‌بینیم که در حال جروبحث کردن با میوه فروشان است کنار خیابان میوه می‌فروشند پشت بی‌سیم اعلام می‌شود واحد‌هایی که در سطح شهر هستند تمام کودکان که در سطح شهر در حال کار هستند و جنس می‌فروشند باید جمع‌آوری شوند. تمام. آقای احمدی پشت ماشین نشسته است فریاد می‌زند.» 

نظرات کاربران

مسعود
۱۴۰۱/۰۸/۰۴

عالی

melika
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کتاب خوبیه اگه موسیقی نداشت بهتربود

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان