دانلود کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر با صدای ایمان دانش‌راد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر اثر ایمان دانش‌راد

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

معرفی کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

کتاب صوتی «۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر» با نویسندگی و گویندگی ایمان دانش‌راد منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

نبود آرامش می‌تواند زندگی را به کام هر کس با هر جایگاهی تلخ کند. خیلی از افراد سرشناس در سراسر دنیا به دلیل نداشتن آرامش به زندگی خود پایان دادند و قدرتشان نتوانست به آنها کمک کند. اگر آرامش در زندگی‌تان نباشد هیچ میزان از دارایی و جایگاه به شما لذت بلندمدت نخواهد داد و اگر هم بدهد تأثیرش کم‌دوام خواهد بود. اگر آرامش از زندگی شما رخت بسته باشد هیچ میزان تفریح نمی‌تواند درونتان را شاد کند. نقش آرامش در زندگی به‌قدری مهم است که اگر به آن پرداخته نشود هیچ‌چیز دیگر نمی‌تواند جای خالی آن را پر کند.

 شما می‌توانید به خواسته خود هرچقدر بزرگ برسید ولی بدون حس آرامش هیچ موفقیتی لذت نخواهد داشت. شما می‌توانید موفق و ثروتمند شوید ولی بدون حس آرامش هیچ یک از آنها نمی‌توانند تضمینی برای آرامش شما باشند.این کتاب نمی‌خواهد همه چیز زندگی را به آرامش ربط دهد. داشتن ثروت لذت‌بخش است مخصوصاً اگر از راه درست به دست بیاید. داشتن ثروت و شهرت یکی از بهترین لذت‌های دنیا است ولی اگر آرامشی نباشد همه چیز به‌سرعت برق و باد برایتان بی‌ارزش و بی‌مزه می‌شود. داشتن ثروت یکی از راه‌های رسیدن به آرامش است و قدرت آن انکارشدنی نیست ولی اگر ثروت باشد و شما بی‌قرار باشید و از آن لذت نبرید هیچ میزان از آن دردی را دوا نخواهد کرد.

در جست‌وجوی آرامش‌ بودن کاری بیهوده است زیرا پاسخ شما هستید نه دیگری. در جست‌وجوی آرامش بودن غیر از درون خود هدردادن زمان است پس بهتر است همین حال به درون خود رفته و به آرامش که وجود دارد ورود پیدا کنید. هیچ دری از آرامش به‌روی شما بسته نبوده و نیست فقط کافی است که کمی به قدرت خود باور داشته باشید. آرامش را برای خود انتخاب کنید زیرا در‌غیر‌این‌صورت بی‌قراری شما را انتخاب خواهد کرد. آرامش را برای خود در اولویت قرار دهید زیرا در غیر این صورت غم برای شما اولویت می‌شود. آرامش را برای دیگران طلب کنید زیرا در غیر این صورت حسادت به شما چیره خواهد شد. آرامش را برای خود مهم بدانید تا در مسیر پیشرفت و رسیدن به هدف طعم زندگی را بتوانید بچشید.

کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

«سعی من در نوشتن این کتاب ساده بودن است بله ساده بودن تا جای ممکن. من در هر واژه از این کتاب به خودم یادآور می‌شدم به‌گونه‌ای بنویس تا همه بتوانند آن را درک کنند. به‌گونه‌ای بنویس که هرکس با هر سطحی از دانش و معلومات بتواند از آن استفاده کند. به‌گونه‌ای بنویس که خواننده پی ببرد راهکارهای آسان هم می‌توانند گره‌گشا باشند. به‌گونه‌ای بنویس که مخاطب دلیلی برای درک نکردن آن نیاورد.

در این کتاب هیچ‌کس قهرمان نیست جز شما. در این کتاب هیچ‌کس از دیگری برتر نیست. من به‌عنوان نویسنده این کتاب هیچ ادعایی ندارم که همیشه در آرامش هستم زیرا ادعای این حرف دروغ محض است و اگر همچون ادعایی داشته باشم من هم به‌مانند همان نویسنده‌هایی که تلاش می‌کنند خودشان و زندگی‌شان را برتر جلوه بدهند می‌شوم. شاید بعضی از شما عزیزان این کتاب را ساده و ابتدایی تصور کنید ولی فراموش نکنید برای دستیابی به آرامش نیاز به کارهای سخت و پیچیده نیست.

داشتن ذهنی کامل آرام محال است ولی داشتن ذهنی تا حدی آرام شدنی است. هدف من هم همین است که شما تا جای ممکن بتوانید آرامش را در زندگی تجربه کنید. اگر درسی از این کتاب به دردتان نخورد خیلی راحت آن را نادیده بگیرید و اصلاً نیازی به انجام آن نیست. تصمیم‌گیرنده نهایی شما هستید و شما بهتر از هر انسان دیگری می‌دانید که چه چیزی مناسب شما است. فقط از شما می‌خواهم که با نگرشی متفاوت این کتاب را مطالعه کنید و به خودتان بگویید: اگر راهکارهای خودم جواب می‌داد برای چه مشغول مطالعه این کتاب هستم! از شما می‌خواهم اجازه ندهید غرورتان جلوی یادگیری چیزهایی جدید را بگیرد و به شما بگوید: خودت که همه اینها را می‌دانی! من و شما خیلی از چیزها را می‌دانیم ولی عمل‌کردن به آنها کمی جسارت می‌خواهد.

برای استفاده درست این کتاب از شما می‌خواهم هیچ عجله برای به پایان رساندن این کتاب نداشته باشید و اگر نیاز بود چند مرتبه این کتاب را مطالعه کنید. شاید بعضی از این درس‌ها مناسب شما نباشد ولی باید قبول کنید که شما تنها خواننده این کتاب نیستید. شاید درسی از این کتاب مناسب شما نباشد ولی برای دیگری امکان دارد کارگشا باشد. اگر می‌توانید این کتاب را در زمان بیداری صبح یا هر ساعتی که بیدار می‌شوید مطالعه و یا گوش دهید. در خواندن کتاب هیچ مسابقه و یا امتحانی در پایان کار نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک دفتر و یا سررسید است که بعضی چیزها را درون آن یادداشت کنید. اگر حوصله انجام این کار را هم ندارید هیچ مشکلی نیست فقط این کتاب را مطالعه و اگر دیدید درسی مناسب شما است به آن عمل کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفتم با دیدی متفاوت به این کتاب نگاه کنید و از ساده بودن آن نهایت استفاده را بکنید. من متوجه شدم بیشتر مخاطبین به دنبال سادگی هستند ولی درعین‌حال تصور می‌کنند راهکار ساده جوابگو نیست! فراموش نکنید راهکار ساده در عمل همیشه راحت نیست ولی اگر شما بخواهید و تصمیم بگیرید هر چیزی شدنی خواهد بود.»

نظرات کاربران

saleh naderi
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

به مدت 6 سال هست که با حرفای ایمان دانش راد دارم زندگی میکنم و یک انسان بسیار عالی با فن بیان و گویندگی بسیار قوی حتما کانال تلگرام ایمان دانش راد از نظر من دوستان عضو بشن و تا جایی

- بیشتر
علی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

کتاب خوبی بود . تشکر از نویسنده بابت مطالب خوبی که تو این کتاب ارائه داد‌

رضا کرامت پور
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

بهترین استاد به نظر من آقای دانش راد هستن. بدون هیچگونه اغراق در حرفی که میزنم بی‌نظیر هستن کاملا مطالب تجربه محور و البته با مثال هستش و اینکه باید قیمت کتاب خیلی کمه و چیزی که یاد میگیرید فراتر از

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان