دانلود کتاب صوتی تست مامان با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تست مامان اثر راب فیتس پاتریک

دانلود و خرید کتاب صوتی تست مامان

معرفی کتاب صوتی تست مامان

کتاب صوتی «تست مامان» نوشتهٔ راب فیتس پاتریک با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط نشر شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصهٔ کتاب اصلی و حاوی مهم‌ترین مباحث کتاب تست مامان است. 

درباره کتاب صوتی تست مامان

خلاصهٔ کتاب صوتی تست مامان سرشار است از سوال‌هایی مانند: از کجا مشتری‌های ثابت پیدا کنیم؟ چگونه سؤال طرح کنیم و در جلسات طرح سوال چگونه رفتار کنیم؟

راب فیتز پاتریک در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه اطلاعات زیادی را از مشتری فهمیده و بهترین نتیجه را بگیرید. یکی از سخت‌ترین کار‌ها روبه‌رو شدن با مشتری و پرسیدن سوالات درست است. تا‌به‌حال فکر کرده‌اید چرا بیشتر کالا‌ها که براساس نظرسنجی تولید می‌شوند، فروش کمتری دارند؟ مگر برای رفع نیاز مشتری نبوده؟ منشأ همگی این مشکلات از سؤالات اشتباهی است که از مشتریان می‌پرسیم. البته جای نگرانی نیست، کاملاً طبیعی است و همگی ما در شروع چنین اشتباهاتی را مرتکب شده‌ایم، اما متاسفانه گاهی اوقات افراد همان اشتباهات را تکرار و تغییری در سؤالات نمی‌دهند. با مطالعۀ این کتاب متوجه می‌شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته‌ایم و می‌توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم.
در آخر و به‌صورت خلاصه‌ نویسنده‌‌ٔ این کتاب به روش سؤال‌کردن شما حساس است و معتقد است درست‌سؤال‌کردن احترام به حقوق و نظر مشتری است. شیوهٔ صحیح بحث و گفت‌وگو با مشتری هدف اصلی کتاب صوتی تست مامان است.

کتاب صوتی تست مامان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کسب و کار شخصی و راه‌اندازی آن توسط خودتان علاقه دارید این کتاب برایتان مناسب است.

بخشی از کتاب صوتی تست مامان

«بیایید سئوال را بهینه کنیم: فرض کنید یک نرم‌افزار برای استفاده شرکت‌های ساختمانی جهت مدیریت تأمین کننده‌ها ساخته‌اید. شما می‌توانید از این مشتریان سئوال کنید که در حال حاضر چگونه مدیریت تأمین‌کننده‌ها را در کار انجام می‌دهند؟ از آنها بپرسید که از کدام بخش از این فرایند راضی هستند و از کدام بخش ناراضی؟ چه راه‌هایی را برای رفع مشکلات‌شان در حین کار رفته‌اند و چگونه آنها را حل کرده‌اند؟ آیا قصد جایگزین کردن برنامه‌های جدید با برنامه‌های قدیمی را دارند؟ اگر نه چه چیزی باعث شده که آنها هنوز به استفاده از برنامه‌های قبلی علاقمند باشند؟ آیا بخش یا قسمتی خاص در برنامۀ قبلی وجود دارد که باعث هدر رفتن وقت و هزینه‌های آنها بشود؟ آیا اصلاً بودجه‌ای برای تهیه و خرید برنامۀ جدید در نظر گرفته شده است؟ بعد از دریافت پاسخ‌ها شما می‌توانید به نتایج عالی و خوبی دست پیدا کنید که در تصمیم نهایی شما بسیار تأثیرگذار است.

نکتۀ طلایی: در گفتگوی کاری، نظرات شخصی ارزشی ندارند.

آیا شما محصولی که فلان قابلیت را داشته باشد می‌خرید؟

این سئوال نیز بسیار ناامید کننده است! شما این سئوال را از کسانی می‌پرسید که در صورت کمی خوش‌بین بودن (یا دل‌رحم بودن) پاسخ‌هایی غیرواقعی به شما می‌دهند و اکثراً پاسخ این سئوال «بله» است که فاقد ارزش می‌باشد. بیایید سئوال را بهینه کنیم: از مشتری بپرسید که در حال حاضر فلان مشکل را چگونه حل می‌کنند؟ و رفع این مشکل چقدر برایشان هزینه برمی‌دارد؟ راه حل فعلی چه مقدار زمان به خود اختصاص می‌دهد؟ از مشتری بپرسید آخرین باری که با این مشکل برخورد کرده‌اند کی بوده است؟ و اینکه در صورت وجود مشکل چرا برای رفع آن اقدامی نکرده است؟ آیا وجود این مشکل برای آنها اهمیتی دارد؟ یا آنقدر بی‌اهمیت است که در مورد آن حتی در گوگل هم جستجو نکرده‌اند؟!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان