دانلود کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی با صدای کیقباد شهروئی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی

معرفی کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی

کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی نوشتهٔ محمدجعفر حسینی‌شیرازی و با صدای کیقباد شهروئی در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی

امروزه کارآفرینی به عنوان یک پدیده اقتصادی و اجتماعی شناخته شده است. کارآفرینی داروی بیکاری و همچنین یک ماده اساسی برای توسعه اقتصادی در هر کشوری محسوب می‌شود. شواهد قانع کننده یا مبنی بر ارتباط بین کارآفرینی و توسعه ملی به ویژه در کشورهای پیشرفته آمریکا، اروپا و بخش‌هایی از آسیا وجود دارد. به همین دلیل، کشورهای در حال توسعه به شدت از کارآفرینی استقبال می‌کنند، زیرا فراتر از حوزه‌های تجاری و اقتصادی، این مفهوم به روشی مثبت برای زندگی تبدیل شده است: روشی برای تفکر، استدلال، رفتار و عملکرد صحیح انسان‌ها رشد و توسعه پایدار، از جمله موارد دیگری است که به توانایی و تمایل برای ایجاد یک محیط پایدار برای ظهور کارآفرینی در بخش‌های دولتی و خصوصی در ایران بسیار مهم است. این کتاب سعی دارد کارآفرینان برتر را معرفی کند و چراغ راهی برای دیگر افراد خلاق باشد.

ارتقای رشته مهندسی پزشکی دارای اهمیت فوق‌العاده است و در کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی نویسنده تلاش کرده برای به رسمیت شناختن این رشته با کمک فارغ‌التحصیلان آن اکوسیستم نوآوری در آن را فعال‌تر کند تا مسئولین کشور بتوانند بیشتر موقعیت و اهمیت این رشته را درک کنند. در ایران عزیزمان هرچند که گروه‌های مختلفی تلاش نموده‌اند تا این رشته را بیشتر از نظر علمی و عملی ارتقای دهند اما نیاز به این ارتقا هر روز در جامعه ایران بیشتر می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی کارآفرینی در مهندسی پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان رشته مهندسی پزشکی و فعالان اقتصادی این رشته پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان