دانلود کتاب صوتی سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی با صدای سارا گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی

معرفی کتاب صوتی سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی

کتاب صوتی سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی نوشته محمدجعفر حسینی شیرازی است و با صدای سارا گرجی منتشر شده است. این کتاب را موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر کرده است.

درباره کتاب سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی

کشور ایران به سبب موقعیت جغرافیایی و استراتژیک خود در منطقه همیشه خواستگاه قدرت‌های جهانی بوده است. منابع زیرزمینی و معادن ایران موردتوجه مسئولین کشور است، چراکه پتانسیل‌های استفاده از آن می‌تواند باعث رشد و توسعه باشد.

به همین سبب است که مسئولین دولتی دائم به فکر برداشت ذخایر زیرزمینی کشور برای تأمین بودجه هستند. این موضوعات باعث غفلت مسئولین و سرمایه‌گذاران از دیگر پتانسیل‌های موجود در کشور ایران شده است. سرمایه‌گذاری در تولید تجهیزات پزشکی یک‌بارمصرف با توجه به نیاز منطقه و مشکلات سلامتی در جامعه خاورمیانه بازار بسیار بکر و روبه توسعه‌ای می‌باشد، که می‌تواند منجر به اتفاقات اقتصادی خوبی برای منطقه خاورمیانه باشد. این موضوع از آنجایی بیشتر اهمیت دارد که از دید کشورهای اروپایی، منطقه خاورمیانه قطب مصرف تجهیزات پزشکی است.

این کتاب قصد دارد به سرمایه‌گذاران این بخش کمک‌کند تا بتوانند در این راه با ایجاد کارخانه‌های تولید تجهیزات پزشکی و کمک به اشتغال جوانان کشور بتواند ارزش‌افزوده بالادست پیدا کنند. هر کشوری برای پیشرفت اهداف توسعه پایدار نیاز به سرمایه‌گذاری‌های منطقی و کاربردی و بروز دارد. توجه به ایده‌های نو انجام سرمایه‌گذاری‌های مناسب می‌تواند اهداف عالی برای یک کشور رقم زند.

خواندن کتاب سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه تجارت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی

وقتی در یک بررسی اجمالی بر روی کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته متمرکز می‌شویم درمی‌یابیم که نقش سرمایه‌گذاری‌های مناسب یک نقش اصلی و مؤثر و حیاتی برای این کشورها است. توسعه دیپلماسی اقتصادی، توجه به امنیت سرمایه‌گذاری، تأمین ارزش‌افزوده مناسب، تسهیل در امور اداری، تأمین منابع انرژی ارزان، تأمین نیروی انسانی متخصص و کارا، محورهایی است که باید توسط دولت‌ها پی‌ریزی و پیگیری شود تا بستری مناسب برای یک سرمایه‌گذاری اتفاق بیافتد. جذب سرمایه‌های سرگردان در یک جامعه می‌تواند بجای ایجاد اقتصادی بیمار، راه را برای توسعه پایدار با اهداف انسانی فراهم کند. یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر جامعه موفق، سلامت و استمرار آن است. سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از پر دغدغه ترین بخش‌های زندگی جامعه بشری را تشکیل می‌دهد. امروزه در هر جا که با شخصی در مورد فعالیت‌های مالی و اقتصادی او صحبت می‌کنید، بلافاصله از بازار سرمایه سخن به میان می‌آورد. طبق آمار رسمی مراکز سرمایه‌گذاری و اقتصادی در جهان، بازارهای جهانی سلامت و تجهیزات پزشکی فرصت‌های بزرگی را در اختیار تولیدکنندگان و انتخاب‌های دشواری را پیش روی سیاست‌گذاران و تصمیم سازان کلان گذاشته است.بازاری که برای موفقیت در آن هزینه‌های سرسام‌آوری صرف تحقیق و توسعه محصولات جدید و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. امروزه هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که در تولید تمامی تجهیزات پزشکی موردنیاز خود، خودکفا شده است، اما سیاست بسیاری از کشورهای بیشتر توسعه‌یافته گرایش به سمت کالاهای با فناوری و کیفیت بالاتر در زمینه تجهیزات پزشکی بوده است.با افزایش روزافزون کیفیت خدمات درمانی، نیاز به تجهیزات پزشکی نیز همواره در حال افزایش بوده است. این موضوع باعثان گردیده که گردش مالی جهانی سالیانه در این صنعت طی ده سال گذشته در حدود یک‌صد میلیارد دلار افزایش‌یافته است و به بالای چهارصد میلیارد دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۴ به شش‌صد میلیارد دلار خواهد رسید.اهمیت اقتصادی این صنعت در تمامی کشورهایی که قصد رقابت اقتصادی با یکدیگر رادارند نیز بسیار مشهود است.چهار اقتصاد بزرگ جهان (آمریکا، چین، ژاپن، و آلمان) بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تجهیزات پزشکی در جهان هستند. طبق آمار منتشره جهانی، کشور چین در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۶۵٫۴ میلیارد دلار و کشور آلمان در سال ۲۰۱۵ مبلغ ۲۷٫۶ میلیارد یورو تجهیزات پزشکی تولید و عرضه کرده‌اند. نکته قابل‌توجه این است که کشور آلمان مبلغ ۱۷٫۶ میلیارد یورو از تولیدات تجهیزات پزشکی خود را به کشورهای دیگر صادر کرده است. این آمار نشان‌دهنده جایگاه بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در اقتصاد جهانی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان