دانلود کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی با صدای سارا گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

دانلود و خرید کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی

معرفی کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی

کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی نوشته آقای دکتر محمد جعفر حسینی شیرازی که نسخه فیزیکی و الکترونیک آن قبلا منتشر شده بود اکنون با گویندگی خانم سارا گرجی قابل در مؤسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است. این کتاب یکی از بر جسته ترین کتاب های حاضر در ایران در مورد اقتصاد تجهیزات پزشکی است.

درباره کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی

بازار جهانی انواع محصولات و دستگاه‌های مهندسی پزشکی با جذابیت‌های خاص آن، فرصت‌های بزرگی را در اختیار محققان، تولیدکنندگان، فروشندگان، پخش‌کنندگان و انتخاب‌های دشواری را پیش روی سیاست‌گذاران و تصمیم سازان کلان کشورها گذاشته است. بازاری که برای موفقیت در آن هزینه‌های سرسام‌آوری صرف تحقیق و توسعه محصولات جدید و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. تا چهره زندگی بشر دستخوش تغییرات خاص گردد.

 امروزه هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که در تولید تمامی دستگاه‌های مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی موردنیاز خود، خودکفا شده است. اما سیاست بسیاری از کشورهای بیشتر توسعه‌یافته گرایش به سمت کالاهای با فناوری و کیفیت بالاتر بوده است. تا بتوانند از این راه به ارزش‌افزوده بالاتر دست پیدا کنند. اولین دغدغه هر کشوری برای جامعه خود تأمین سلامتی و امنیت برای مردم و حفظ بهداشت عمومی در جهت ارتقای اندیشه‌های مثبت است.

 کشور عزیزمان کشور ایران با پتانسیل‌های خود و به‌عنوان سومین کشور پرورش‌دهنده مهندس در جهان موقعیت بسیار عالی برای توسعه این اقتصاد دارد و می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را در جهان کسب نموده و حرکت در جهت اقتصادی پایدار را رقم زند. به‌شرط آنکه تمامی جامعه مهندسی پزشکی و دولت در کنار هم برای ارتقا تلاش کنند. در دنیای امروز پیرامون ما توسعه اقتصاد، حرف اول هر کشوری است. توجه کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته به اقتصاد اصلی‌ترین زیربنای هر کشوری را تشکیل می‌دهد، تا جایی که جهت‌گیری‌های سیاسی هر کشوری تابعی از دیپلماسی اقتصادی شده است.

کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه مهندسان پزشکی و دست اندرکاران بازار تجهیزات پزشکی کشور مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صوتی اقتصاد تجهیزات پزشکی

 می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین عناصر اقتصادی سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف در یک نظام اقتصادی نشان‌دهنده میزان رشد مالی آن کشور است. هرچند که عناصر زیادی یک سرمایه‌گذاری را به خطر می‌اندازد اما شاخص اصلی برای یک سرمایه‌گذاری نوع فعالیت برنامه‌ریزی‌شده می‌باشد. کشورهای صنعتی برنامه دقیقی در جهت سرمایه‌گذاری دارند، این کشورها در بخشه‌ای مطالعات خود به‌صورت مرتب آمار و ورودی‌های داده‌ای را بررسی می‌کنند تا بتوانند بهترین نوع سرمایه‌گذاری و بهترین صنعت را هدف‌گیری کنند و سپس با هماهنگی اتاق‌های اقتصاد در آن کشور، شرکت‌های عضو اتاق اقتصاد را به سمت اهداف دقیق و حساب‌شده هدایت می‌کنند. بدین گونه است که ما کمتر با مشکلات تورمی و یا انحراف پیش‌بینی آماری در این‌گونه کشورها برخورد می‌کنیم. البته تمامی نیروهای کشور، توجه خاصی به این نظام هماهنگ دارند و طبیعی است که هر حرکت سیاسی در کشور تابع دیپلماسی اقتصادی در این نظام می‌گردد. اگر بخواهیم بررسی دقیقی بر روی سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در جهان بی اندازیم یکی از بخشهای موردتوجه اتاق‌های اقتصاد، اقتصاد سلامت است تا جایی که محور مطالعات بخش سلامت موضوع داغ بحث‌های اقتصادی در جهان صنعتی شده است. با بهتر اندیشیدن در اقتصاد سلامت و مطالعه پیرامون آن به بخشه‌ای جذاب در سرمایه‌گذاری می‌رسیم. یکی از این بخش‌ها تولید تجهیزات پزشکی می‌باشد. بازده سرمایه‌گذاری در این بخش از استانداردهای جهانی بالاتر بوده و امروزه بخش‌هایی از این شاخه همچون تجهیزات سلامتی طبق آمار در سال ۲۰۲۰ بالغ‌بر ۱۱۷ میلیارد دلار گردش مالی را به خود اختصاص خواهد داد. و جالب است بدانیم ایالات‌متحده آمریکا بازیگران اول این بازارها می‌باشد. و بعدازآن کشور آلمان با ۱۳۵۰ شرکت فعال در بخش تجهیزات پزشکی قرار دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان