دانلود کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید اثر اد مایلت

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید

نویسنده:اد مایلت
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید

کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید؛ راهکارهایی برای تبدیل شدن به فردی برجسته نوشتهٔ اد مایلت و ترجمهٔ نرجس سعیدنیا و با صدای غلامرضا صادقی است و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید

همه‌ٔ ما با موهبت‌ها، استعدادها، و اهدافی متولد می‌شویم. دستورالعمل یک زندگی شاد این است که موهبت‌ها و استعدادهای منحصر به فرد خودتان را کشف کنید، به دنبال هدفتان بروید، و از آن‌ها برای تحقق سرنوشتتان استفاده کنید. سفر کشف استعدادها و موهبت‌های شما و چگونگی استفاده از آن‌ها در زمانی که به دنبال هدفتان هستید، داستان زندگی شما را می‌سازند.

فیلمنامه‌ٔ زندگی شما قرار است به چه صورت باشد؟ چه داستانی قرار است دربارهٔ شما گفته شود؟ کمی از هدفتان را پیدا می‌کنید و چند قدم آن‌طرف‌تر از جاده بیرون می‌روید؟ دوست دارید بیشتر از این از موضوع سر در بیاورید و کمی جلوتر بروید؟ یا می‌خواهید بجنگید تا همه استعدادها و موهبت‌هایتان را آشکار کنید و تا آنجا که می‌توانید پیش بروید؟ یا اینکه می‌خواهید این زندگی را به بهترین شکلِ ممکن تغییر دهید؟ چه می‌شد اگر می‌توانستید ببینید زندگی‌تان چه شکلی است؟ چه می‌شود اگر نسخه‌ای از شما وجود داشته باشد که به حداکثر پتانسیل و توانایی‌تان دست یافته باشد؟ چه می‌شود اگر وقتی به پایانِ این زندگی می‌رسید، بتوانید نسخه نهاییِ کسی را که تواناییِ تبدیل شدن به او را داشتید، ببینید؟ سوال این است: آیا شما به آن مرد یا زنی که در آن نسخه وجود دارد شباهت دارید یا کاملا با آن غریبه هستید؟

همهٔ ما نسخه‌ٔ دیگری از سرنوشتِ خودمان داریم، همان شخصی که متولد شده‌ایم تا به آن تبدیل شویم.

این کتاب صوتی، یک راهنمای گام‌به‌گام است که راهکارهای منطقی و مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا زندگی‌تان را به بهترین شکلِ ممکن تغییر دهید و به فردی برجسته تبدیل شوید.

کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید مناسبِ افرادی است که برای دستیابی به بالاترین سطح از زندگی‌شان و تکامل تا تبدیل شدن به بهترین نسخه‌ٔ وجودی‌شان مصمم و راسخ‌اند. راهکارهایی برای ایجاد نظام‌مندی و عادت‌هایی قدرتمند، رویکرد سیستم فعال‌ساز شبکه‌ای و چگونگی برنامه‌نویسیِ آن، ارتقا و تغییر هویت خود، چگونگی ایجاد اعتماد به نفس واقعی، ارتقای وضعیت جسمانی خود، راهکارهای هدف‌گذاری و توسعه و تبدیل اراده‌ٔ خود برای برنده شدن.

با شنیدن این کتاب صوتی به آخرین و بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. همان شمایی که برای تبدیل شدن به آن متولد شُده‌اید.

شنیدن کتاب صوتی زندگیتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی خودشان را تغییر دهند و از نتیجهٔ آن هم راضی باشند پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان