دانلود کتاب صوتی نقشه راه رسیدن به ثروت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقشه راه رسیدن به ثروت اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی نقشه راه رسیدن به ثروت

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نقشه راه رسیدن به ثروت

کتاب صوتی «نقشه راه رسیدن به ثروت» نوشتهٔ آنتونی رابینز در رادیو مثبت منتشر شده است. موضوع اصلی کتاب «نقشه راه رسیدن به ثروت» چیست و خواندن آن چه کمکی به ما می‌کند؟ این کتاب درباره‌ٔ مفهوم پول صحبت می‌کند و به ما یاد می‌دهد که چطور دارایی‌مان را مدیریت کنیم، چگونه به آزادی مالی برسیم، چطور به ثروتی که لیاقت آن را داریم دست یابیم و … . بسیاری از افراد موفق و سرمایه گذاران برجسته‌‌ی دنیا از این کتاب تعریف کرده‌اند. خوانندگان این کتاب می‌گویند که کتاب «نقشه راه رسیدن به ثروت» با بیانی ساده و قابل فهم، موضوعات مهمی در خصوص مفهوم پول، سرمایه گذاری، پس انداز و … به آن‌ها یاد داده است. برخی از افراد هم این کتاب را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت‌شان معرفی کرده‌اند.

درباره کتاب صوتی نقشه راه رسیدن به ثروت

افراد زیادی هستند که درآمد بسیار خوبی دارند ولی روش مدیریت کردن دارایی‌شان را بلد نیستند و وقتی می‌خواهند به طور مثال سفر طولانی بروند و یا ماشین جدیدی بخرند، با مشکل روبرو می‌شوند. بر خلاف این دسته از افراد، بسیاری از کسانی که درآمد معمولی دارند با پس انداز و مدیریت درست پول خود، به آزادی مالی می‌رسند و به راحتی می‌توانند چیزهایی را که می‌خواهند به دست بیاورند. آیا شما هم چنین افرادی را دیده‌اید؟ چرا این اتفاق می‌افتد؟ مدیریت پول و رسیدن به سطح مالی ایده‌آل یکی از مهم‌ترین اهدافی است که انسان‌ها سعی می‌کنند به آن برسند. کتاب «نقشه راه رسیدن به ثروت» نوشته‌ٔ «آنتونی رابینز»، نویسنده‌ و سخنران معروف آمریکایی، یکی از کتاب‌های خوبی است که برای یادگیری این مفاهیم می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

آزادی مالی به چه معناست؟

همانطور که گفته شد این کتاب درباره‌ی ترفندهای رسیدن به «آزادی مالی» است، اما آزادی مالی به چه معناست؟ به طور کلی می‌توان گفت که آزادی مالی یعنی با توجه به وضعیت و شرایط زندگی‌مان سرمایه، پول نقد و پس‌ انداز داشته باشیم. وقتی به آزادی مالی برسیم، درآمدمان به قدری است که بتوانیم از زندگی دلخواه‌مان لذت ببریم، زیر بار قرض و بدهی نباشیم و هزینه‌های غیرمنتظره‌ی زندگی ما را غافلگیر نکند. «آنتونی رابینز» در این کتاب کوتاه و خوش‌خوان، آزادی مالی را به خوبی توضیح می‌دهد.

کتاب «نقشه راه رسیدن به ثروت» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب «نقشه راه رسیدن به ثروت» برای تمام کسانی که می‌خواهند در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنند، مفید است. اما این همه‌ی ماجرا نیست!... اگر به دنبال رسیدن به آزادی مالی هستید و دوست دارید ترفندهای جذاب و کاربردی پس انداز و پول در آوردن را یاد بگیرید این کتاب گزینه‌‌ٔ مناسبی است. علاوه بر این حجم کم و بیان ساده و خواندنی این کتاب هم برای کسانی که وقت ندارند یک ویژگی مثبت است. بنابراین اگر به دنبال این هستید که با مدیریت درآمدتان به سطح مالی ایده آلی برسید، در اولین فرصت به کتاب صوتی «نقشه راه رسیدن به ثروت» نوشته‌ٔ «آنتونی رابینز» گوش کنید.

درباره آنتونی رابینز

«آنتونی رابینز» نویسنده، سخنران و بازیگر آمریکایی است. بیشتر شهرت آنتونی رابینز به خاطر سخنرانی‌ها و کتاب‌های خودیاری او است. رابینز در خانواده‌‌ای فقیر به دنیا آمد و به گفته‌ی خودش در ۲۲ سالگی به تنهایی در خانه‌‌ای کوچک زندگی می‌کرد و مجبور بود ظرف غذایش را در وان حمام بشوید. اما از همان زمان و با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و فقر، رویاهای بزرگی در ذهنش داشت. رابینز در مدت کوتاهی توانست به بزرگ‌ترین و رویایی‌ترین آرزویش دست پیدا کند و درآمد سالیانه‌ی خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد. «آنتونی رابینز» نویسنده‌ٔ کتاب‌های خودیاری و موفقیت، در تلاش است تا با کمک کردن به انسان‌ها، دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کند. او از روش‌های متفاوت و متنوعی برای بالا بردن سطح زندگی خودش و دیگران استفاده می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

یک ساعت نمیشه خیلی گرونه

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۱۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۱۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان