دانلود کتاب صوتی تاریخ هنر و فرهنگ ایران ـ شماره ۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه) با صدای آریاسپ دادبه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاریخ هنر و فرهنگ ایران ـ شماره ۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه) اثر آریاسپ دادبه

دانلود و خرید کتاب صوتی تاریخ هنر و فرهنگ ایران ـ شماره ۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تاریخ هنر و فرهنگ ایران ـ شماره ۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه)

تاریخ هنر و فرهنگ ایران ـ شماره ۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه) از آریاسپ دادبه در فصلنامه حرفه هنرمند. به چاپ رسیده است که آن را با صدای خود نویسنده می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی تاریخ هنر و فرهنگ ایران ۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه)

این اثر درس گفتارهای آریاسپ دادبه درباره‌ تاریخ هنر و فرهنگ ایران است که در چند شماره متوالی فصلنامه حرفه هنرمند به چاپ رسیده است.

دادبه در این سلسله درسگفتارها مباحثی درباره‌ تاریخ هنر ایران مطرح می‌کند. هدف این درسگفتارها تدوین دیباچه‌ای بر «تاریخ هنر و فرهنگ ایران» است. از آنجایی که این درسگفتار مقدمه‌ای بر مباحث پیشِ رو است. به مروری اجمالی بر مفاهیم «هنر»، «تاریخ هنر»، «فرهنگ» و «ایران» اختصاص دارد.

درس‌گفتارهای تاریخ هنر ایران تلاشی برای فراهم آوردن مقدمات تاریخ‌نگاری فرهنگ و هنر ایران است. از منظری که به اعتقاد آریاسپ دادبه در تاریخ هنر ایران مغفول افتاده است. این سلسله‌گفتارها با اشاراتی به نقد تاریخ‌نگاری‌هایی که تاکنون درباره‌ی هنر ایران عرضه شده است آغاز می‌شود.

بخش سوم گفتاری‌ است کامل‌کننده در امتداد توضیح «مکتب پارسی» یا همان «دبستان پارسایی». معماری، موقعیت و معنای پارسه به‌عنوان جشن‌گاهِ پارسیان، موضوع بحثِ این بخش است.

شنیدن کتاب تاریخ هنر و فرهنگ ایران ـ شماره۱۰ ـ دبستان پارسایی (بخش سوم: نور، فضا، زمان در جشنگاه پارسه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ فرهنگ وهنر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان