دانلود کتاب صوتی زندگی‌ات را انتخاب کن با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی‌ات را انتخاب کن اثر جیم هولینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی‌ات را انتخاب کن

نویسنده:جیم هولینگ
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی‌ات را انتخاب کن

کتاب صوتی زندگی‌ات را انتخاب کن نوشته جیم هولینگ است و با ترجمه ستوده طاهریان و صدای آبتین ممدوح منتشر شده است. این کتاب یک روش قدرتمند و اثبات‌شده برای ایجاد زندگی دلخواهتان را یادتان می‌دهد.

درباره کتاب زندگی‌ات را انتخاب کن

زندگی‌ات را انتخاب کن یک راهنمای قدرتمند و قدم‌به‌قدم برای ایجاد زندگی دلخواه شما است. جیم هیولینگ در این کتابِ بی‌پرده و صمیمانه، نقش راهنمای شما را در سفری که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد ایفا می‌کند.

کتاب صوتی زندگی‌ات را انتخاب کن از راهکارهای سنتی برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی فراتر می‌رود. در هسته‌ «زندگی‌ات را انتخاب کن» یک پیام اساسی وجود دارد که در مورد همه صدق می‌کند، چه در دنیای کسب‌وکار و چه در خارج آن. این پیام بر این باور استوار است که همه می‌خواهند یک زندگی خارق‌العاده داشته باشند، نه یک زندگی که با هر معیار کنونی از موفقیت شغلی، درآمد یا سبک زندگی تعریف شود، بلکه یک زندگی که واقعا برطبق چشم‌انداز قلبی شما باشد.

کسانی که زندگی خارق‌العاده‌ای دارند، مشکلات و چالش‌ها را به عنوان یک بخش کوچک از یک زندگی پر از چشم‌انداز، هدف و هیجان حقیقی تجربه می‌کنند. اینطور نیست که آن‌ها با مشکلات و ناامیدی روبرو نشوند، بلکه آن‌ها را در قالب یک زندگی متمرکز و هدف‌مند تجربه می‌کنند بنابراین این چیزها نمی‌توانند موانعی جدی برای آن‌ها باشند.

فقط شما هستید که می‌توانید زندگی‌تان را انتخاب کنید. اگر آماده‌اید تا در اعماق درون خود کندوکاو کنید، می‌توانید امروز شروع کنید به ساختن زندگی خارق‌العاده‌ای که برای آن به دنیا آمده‌اید.

شنیدن کتاب زندگی‌ات را انتخاب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۱۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۱۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان