دانلود کتاب صوتی فروشنده دایمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروشنده دایمی اثر رایان هالیدی

دانلود و خرید کتاب صوتی فروشنده دایمی

معرفی کتاب صوتی فروشنده دایمی

کتابچه صوتی «فروشنده دائمی» نوشتهٔ رایان هالیدی در انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر شده است. این کتاب صوتی که خلاصه‌ای از کتاب فروشنده دائمی است به طرح مباحثی در زمینهٔ فروش و بازاریابی می‌پردازد که یک فروشندهٔ معمولی را به یک فروشندهٔ دائمی تبدیل می‌کند. به نظر هالیدی، هرچند بعضی از کارهای خلاقانه در ابتدا موفق نیستند و ممکن است رشد آن‌ها کُند باشد و خیلی به چشم نیاید؛ ولی در طولانی‌مدت سود و فروش پیوسته و مداومی خواهند داشت و نکته‌ای که باعث موفقیت دائمی آن‌ها می‌شود، طول عمرشان است.

درباره کتاب صوتی فروشنده دائمی

کار هالیدی فراتر از بررسی فروشنده‌های دائمی موفق بوده و بیشتر شبیه راهنمایی برای کارهای خلاقانه است که باعث می‌شود با انجام‌دادن آن کارها، افراد به فروشنده‌های دائمی تبدیل شوند.

برای تبدیل شدن کار باکیفیت به کار دائمی، به خلاقیت و فداکاری نیاز است و کیفیت باید مرکز توجه باشد. پس از خَلق کار باکیفیت خود، باید آن را به بازار عرضه کنید و هالیدی، راهکارهایی را برای بازاریابی معرفی می کند که عبارت اند از رویکردهای آزمون و خطا و همچنین روش های مدرن مبتنی بر فناوری روز.

هالیدی درنهایت مشاوره‌هایی را در زمینهٔ ساخت، حفظ و گسترش کار شما آماده کرده که برای موفقیت بیشتر و افزایش فرصت شما برای تبدیل‌شدن به فروشندهٔ دائمی، مهم و اساسی است. شما می‌توانید از طریق بهره‌وری مداوم و محبوبیت مستحکم به این هدف دست یابید.

درباره رایان هالیدی

رایان هالیدی در ۱۹ سالگی دانشگاه را رها کرد تا به شاگردی رابرت گرین، نویسندهٔ کتاب ۴۸ قانون قدرت درآید؛ اگرچه تصمیمی غیرمعمول بود، ولی او را به سمت مسیر شغلی مطمئنی هدایت کرد و به‌عنوان مدیر بازاریابی برای پوشاک آمریکایی مشغول به کار شد (او در تعدادی کمپین مشهور عضو بود). هالیدی در حال حاضر آژانس خلاقیت خودش به نام براس چِک را دارد و به مشتریان شرکت‌های بزرگی مثل گوگل، تِیزِر و کامپِلِکس مشاوره می‌دهد. او همچنین به بازاریابی کتاب‌های نویسندگانی مانند نیل اشتراوس، تونی رابینز و تیم فِریس کمک می‌کند.

او شش کتاب موفق نوشته است. یکی از کتاب‌های او به اسم مانع، همان راه است بین ورزشکاران، مربیان، سلبریتی‌ها، سیاست‌مداران و... مشهور است. همچنین، نوشته‌هایی از او در روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها منتشر شده است. هالیدی ساکن شهر آستین در ایالت تگزاس است.

شنیدن کتاب صوتی فروشنده دائمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

متخصصان حوزه بازاریابی و فروش می‌توانند برای بهبود فروش خود از راهکارها و پیشنهادات این کتاب استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان