دانلود کتاب صوتی چهار راهکار مدیریت اجرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چهار راهکار مدیریت اجرایی

کتاب صوتی چهار راهکار مدیریت اجرایی خلاصه‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب چهار راه کار مدیردت اجرایی نوشته کریس مک کنزی، شُون کاوی و جیم هولینگ است. 

درباره کتاب چهار راهکار مدیریت اجرایی

کتاب چهار راهکار مدیریت که توسط شرکای شرکت مشاوره مدیریتیِ فرانکلین کاوی (Franklin Covey) نوشته شده، راهنمایی برای کسب‌وکارها است تا با اطمینان، به اهداف و برنامه‌هایی که تنظیم کرده‌اند، متعهد باشند. این چهار راهکار به جای تاکید بر کارهایی که یک کسب‌وکار باید برای موفقیت انجام دهد، نحوه انجام دادن آن کارها را بیان می‌کند.

بسیاری از پروژه‌های خاص در کسب‌وکارها، آنقدر دوام نمی‌آورند تا بتوان به تکمیل اهدافشان پرداخت، زیرا اجراسازی، بسیار چالش برانگیزتر از برنامه ریزی است. این کتاب به کسب و کارها کمک می‌کند بتوانند مسیر خودشان را پیدا کنند و بیشتر از قبل موفق شوند. 

شنیدن کتاب چهار راهکار مدیریت اجرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره نویسندگان کتاب چهار راهکار مدیریت اجرایی

کریس مک کنزی، شُون کاوی، و جیم هولینگ در شرکتِ فرانکلین کاوی مدیر هستند. یک شرکت مشاوره بهبود رفتار فردی و سازمانی که از ادغام بنگاهِ مدیریتِ زمانِ فرانکلین کوئِست (Franklin Quest) و شرکت مشاوره پدر شُون کاوی، به نام استفان کاوی (Stephen Covey)، ایجاد شده است. در نتیجه، کار نویسندگان به شدت تحت‌تاثیر لحن، شکل و رویکرد کلاسیک استفان کاوی، "هفت عادت افراد تاثیرگذار ۱۶" (۱۹۸۹) است. هولینگ پس از اجرای برنامه‌های مشاوره در کسب‌وکاری که راه انداخته بود، به شرکت فرانکلین کاوی آمد.

کریس مک کنزی، در شرکت مشاوره فرانکلین کاوی، کار طراحی و توسعه اصول رهبری را پیش می‌برد.

شُون کاوی بر بخش راه‌حل‌ها و عملیات جهانیِ فرانکلین کاوی نظارت کرده و نقش طراح اصلی محصول را ایفا می‌کند. او پسر یکی از نویسندگان همکار، استفان کاوی است.

جیم هولینگ، مشاور مدیریتی در زمینه چهار راهکار ِمدیریتیِ شرکت فرانکلین کاوی است. او قبل از اینکه شرکت مشاوره خود را راه‌اندازی کند، مدیر ارشد اطلاعات در اِکسپِریَن (Experian) و مدیر ارشد اجرایی در ماتریکس ریسُورسِز (Matrix Resources) بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان