دانلود کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی با صدای راحله سادات فاطمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی اثر کیت دی هرل

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

معرفی کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

 نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی از مجموعه کتاب‌های روانشناسی چاپ و نشر بازرگانی و اثر  کیت دی. هرل است که با صدای راحله‌سادات فاطمی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

کلماتی که می‌گوییم شکل‌دهندهٔ نگرش ما هستند، بنابراین برای ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به  موفقیت، باید آگاهانه زبانی را بکار بگیریم که ما را به این هدف برساند. زمانی که اشتباهی می‌کنیم، اگر به خود بگوییم: «من هیچ‌وقت کاری را درست انجام نمی‌دهم»، این احتمال که در تلاش‌های بعدی‌مان هم شکست بخوریم بالا می‌رود؛ درحالی‌که وقتی پی می‌بریم دچار اشتباهی شده‌ایم اگر به خود بگوییم: «من تصمیم‌های درستی می‌گیرم و از هر تصمیم، مطلب تازه‌ای می‌آموزم»، آنگاه به مرور و با کسب تجربه‌های تازه ، در زندگی قوی‌تر خواهیم شد.

همه ما گاهی وقت‌ها دچار اشتباه می‌شویم - اگر اشتباه نمی‌کردیم، هیچ‌گاه نمی‌توانستیم کاری را به پایان برسانیم اما نگاه  ما به چنین اشتباهاتی است که تعیین می‌کند تسلیم خواهیم شد یا آن اشتباه فرصتی برای پیشرفت بیشتر ما خواهد بود.

اگر متوجه تأثیر کلماتی که در زندگی روزانه‌ استفاده می‌کنیم باشیم، به جای استفاده از کلمات و واژگانی ک نیرو و انگیزه را تحلیل می‌برند، از کلمات نیروزا و قدرت‌آفرین استفاده می‌کنیم و زمانی‌که از چنین کلمات پرقدرتی استفاده می‌کنیم، کم‌کم شروع به خلق همان زندگی‌ای خواتهیم کرد که آرزویش را داشتیم. بله، کلمات، به‌تنهایی، راهنمای رسیدن به موفقیت می‌شوند.

کتابی نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی، به شما نشان‌خواهد داد که نگرش صحیح، یکی از کلیدهای اصلی یک زندگی موفق است. توجه داشته باشید که نگرش شما همه واکنش‌ها و پیامدهای آنچه را که انجام می‌دهید، تحت‌تأثیر قرار می‌دهد - در نتیجه، نگرش مثبت به شما یاری خواهد کرد که راه زندگی‌ را با موفقیت انتخاب و طی کنید، در حالی‌که نگرش‌های منفی، شما را به مسیرهای ویرانگری می‌کشاند که در پایان باعث شکست خواهند شد.

 این کتاب، صمیمی و نثر آن ساده است. اگر بخواهید، می‌توانید از روز اوّل شروع کنید. شاید هم ترجیح می‌دهید به سلیقه خودتان، مناسب‌ترین کلمه را برای مشکلی که در روز خاصی با آن مواجه هستید، انتخاب کنید. حتی می‌توانید تصادفی فصلی  از کتاب را شروع کنید، یا این‌که از اول کتاب گوش کنید. در هر صورت، همان کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید بهترین برای شماست.

شما همان‌طور که کتاب را می‌شنوید، نگرش‌تان را نیز از نو بازسازی خواهید کرد. کافی‌ است یک کلمه یا یک فصل را انتخاب‌کنید، سپس قسمت‌های مربوط را که تحت عنوان «مکرر بگویید، باور کنید، بپذیرید» هستند، دنبال کنید. هر یک از این بخش‌ها در ادامه هر عنوان، با جزئیات توضیح داده شده‌است. به این ترتیب،  به تدریج  در راه دستیابی به نگرش‌هایی قرار خواهید گرفت که برای رسیدن به یک زندگی‌ موفّق همراهی‌تان می‌کنند.

شنیدن کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره کیت دی. هرل

کیت دی. هرل مربی تکنیک‌های زندگی پویاست و نیز یک گوینده قهّار در زمینه ایجاد انگیزه برای مخاطبانش. هرل خود را در پیامِ قدرت‌مندِ «نگرش یعنی همه چیز» با تمامی‌شنوندگانش در سراسر دنیا شریک می‌داند. هنگامی که در سیاتل و واشنگتن رشد می‌کرد و به بالندگی می‌رسید، آرزو داشت یک بسکتبالیست حرفه‌ای شود. اگرچه او هیچ‌وقت به این آرزویش نرسید، با این حال نشریه وال استریت ژورنال او را این‌گونه معرفی کرد: «ستاره‌ای با نگرشِ متفاوت».

به عنوان سرپرست «سیستم ارتقاءکیفیت هرل»، وی دست به تأسیس مؤسّسه‌ای زد که به ارائه خدمات تخصصی به افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی می‌پرداخت تا از طریق تقویت قدرت نگرش مثبت، اهداف‌شان را تبیین کرده و به آن دست پیدا کنند. او یک گوینده، مربی و یک مشاور خبره است و تاکنون شرکت‌های بزرگ و متعدّد مطرح آمریکایی از جمله اِی‌تی‌اَندتی، مایکروسافت و کداک را یاری کرده‌است. هرل مراجعینی از طریق بیگ بلو آی بی اِم و تعداد زیادی از کمپانی‌های دیگر دارد.

هرل در محاسباتِ مربوط به طرّاحی رایانهٔ معروفِ آبی بزرگ که متعلق به شرکت آی بی اِم است نیز شرکت داشته. همچنین کمپانی‌های بزرگ دیگر مانند کوکاکولا از مشتریان او محسوب می‌شوند.

نکات کاربردی‌ای که او در نظریاتش ارائه می‌دهد بر روی راه‌هایی متمرکز است که فناوری «تغییر» را بر اساس نیروی اندیشه و تفکر انسانی تعریف می‌کند.

هرل مدرک کارشناسی خود را در رشته ارتباطات از دانشگاه سیاتل دریافت کرد و این قبل از شروع به کار در کمپانی آی بی اِم به‌عنوان مدیر فروش بود؛ کاری که چهارده سال به طول انجامید و اکنون او در آن‌جا به عنوان یکی از بهترین مدیران فروش و کسی که دارای بالاترین آمارهای فروش است، شناخته می‌شود.

در سال ۱۹۹۷ هرل توانست گواهینامه حرفه‌ای فنّ بیان و سخنرانی را از جامعه ملّی سخنرانان آمریکا دریافت کند. نام هرل در سال ۲۰۰۰ وارد تالار افتخارات جامعه ملّی سخنرانان آمریکا شد که جایزه‌ای مادام‌العمر برای حرفه‌ای بودن و توانایی بالا در سخنرانی و فنّ بیان برای او به همراه داشت. یکی از مطرح‌ترین آژانس‌هایی که به معرفی سخنران برای همایش‌ها اشتغال دارد، وی را در فهرست ۲۲ نفری که «ستایش حضار پس از سخنرانی آن‌ها تضمین شده است» قرار داده‌است.

بخشی از کتاب گرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

هدف، یعنی یک مقصود، غایت، خط پایانی یک مسابقه.

تکرار کنید

همزمان با تکرار این عبارات، آن‌ها را باور کنید و بپذیرید. تصورکنید خصوصیتی را که می‌گویید، دارا هستید. دقت‌کنید که صدا و بدن شما چطور به هر «من» گفتن، پاسخ مثبت می‌دهد:

- من به اهمیت مشخص کردن اهدافم در زندگی واقفم.

- من قدرت دست‌یابی به اهدافم را دارم.

- من شبانه‌روز برای رسیدن به اهدافم در تلاش هستم.

- من برای رسیدن به همه هدف‌هایم احساس مسئولیت می‌کنم.

- من یک «تنظیم‌کننده هدف» هستم؛ آن‌ها را می‌نویسم، مرور می‌کنم و به آن‌ها می‌رسم.

باور کنید

صرف‌نظر از چگونگی و شرایط زندگی‌تان، می‌توانید به اهداف خود دست یابید. اخیراً مطلبی درباره زنی ۷۳ ساله خواندم که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود و سن بالای او برایش مشکلی به‌وجود نیاورده بود. او به‌سادگی هدفش را مشخص کرده بود که می‌خواست یک فرد تحصیل‌کرده شود و به آن هم رسید.

مثالی شبیه به آن از مایک‌روث‌برگ، مؤسّس یک شرکت سرمایه‌گذاری که شرکتی تجاری با فعالیت جهانی‌ست، می‌آورم. مایک همواره افراد زیادی را می‌دید که مشتاقانه به کسب و کار او می‌پیوستند، امّا تعداد اندکی از آنان می‌توانستند به تعهد اولیه خود عمل کنند. وقتی پسرخوانده او، جیم، خواست وارد این حرفه شود، مایک به او اخطار کرد که برای شروع چنین کاری پول قابل توجهی مورد نیاز است، چرا که می‌بایست تا زمانی که سرمایه‌گذاری او به مرحله سوددهی برسد، چند سال اول را از جیب بخورد. اما جیم در جواب گفت که با تلاشی که خواهد کرد، احتمالاً مشکلی نخواهد داشت و سپس یک دفتر کار کوچک در کلرادو افتتاح کرد. در طول سال اول، جیم یکی دو معامله انجام داد که درآمد نسبتاً خوبی برایش داشت. جیم به تلاش پیگیر خود ادامه می‌داد و سال بعد، دفتر کارش سودآوری بهتری برایش داشت و چنین به‌نظر می‌آمد که موفقیت او ادامه دارد. جیم در هر ماه قراردادهایی می‌بست و معاملاتی انجام می‌داد که مایک آن‌ها را تقریباً غیرممکن و دور از ذهن می‌دانست. اما در کمال تعجب مایک، جیم هر بار موفق می‌شد که معاملات بهتر و بزرگ‌تری انجام دهد.

یک روز که مایک با جیم ملاقاتی داشت، راز موفقیتش را از او پرسید. مرد جوان کاغذ تا شده کوچکی را از کیف‌دستی‌اش درآورد، آن را باز کرد و این جملات را خواند: «سال اول ۵۰ هزار دلار درآمد، سال دوم ۱۰۰ هزار دلار. هر سال ۵۰ درصد بیشتر از سال قبل و قبل از دهمین سال، این تجارت را خودم به‌دست می‌گیرم». به‌نظر می‌رسید مایک گیج شده بود، برای همین جیم برایش توضیح داد که «باید» به هدف خودت آگاهی کامل داشته باشی تا به آن برسی. من هدفم را برای خودم روی کاغذ آوردم و همیشه آن را همراه خودم دارم و این تکه کاغذ را هر روز می‌خوانم. این همان راهی‌ست که مرا به هدفم می‌رساند.»

نظرات کاربران

Reza
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

مشکل گوینده بود که نمیتونست اون حس وحال نگرش مثبت رو ایجاد کنه و‌بعضی کلماتو غلط میخوند

Mozhgan
۱۴۰۲/۰۷/۱۷

کتاب خوبه اما وقتی گویندگی افتضاحه دیگه فایده ای نداره، کاش به گوش گوینده برسه و طرز صحبت کردنشو درست کنه که اینجوری باعث نشه کتاب باارزشو از دست بدیم چون کاملا مشخصه صداشو تغییر میده

Fati2595
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

گویندگی اصلأ خوب نیس

کاربر 1449046
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

لحن و صدا اصلا مناسب خوانش کتاب صوتی نیست لحن نامفهوم گوینده باعث شد نتونیم از محتوا استفاده کافی رو ببریم چون واقعا بد و غیرقابل تحمل و ادامه دادن بود:/

Mim
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

گویندگی خیلی بده و غیر قابل تحمل

بهزاد تبریزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

نه با صدای این گوینده تو دماغی ه صداش

زمان

۱ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۰۰۰
۵۵,۸۰۰
۱۰%
تومان