دانلود و خرید کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی کیت دی هرل ترجمه محمدابراهیم گوهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی اثر کیت دی هرل

کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

معرفی کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی از مجموعه کتاب‌های روانشناسی انتشارات چاپ و نشر بازرگانی نوشته  کیت دی. هرل است که با ترجمه محمدابراهیم گوهریان و سمیرا ونکی به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

کلماتی که در گفتارتان به‌کار می‌برید، شکل‌دهندهٔ نگرش شما هستند، بنابراین جهت ایجاد شرایط مناسب برای کسب موفقیت، باید آگاهانه زبانی را بکار ببرید که شما را به این هدف برساند. زمانی که اشتباهی را مرتکب می‌شوید، اگر به خود بگویید: «من هیچ‌وقت کاری را درست انجام نمی‌دهم»، این احتمال که در تلاش‌های بعدی هم شکست بخورید زیاد می‌شود؛ درحالی‌که وقتی متوجه شدید دچار اشتباهی شده‌اید به خود بگویید: «من تصمیم‌های درستی می‌گیرم و از هر تصمیم، مطلب تازه‌ای می‌آموزم»، آنگاه به مرور و با کسب تجربه‌های جدید، در زندگی قوی‌تر خواهید شد.

همه ما گاهی اوقات دچار اشتباه می‌شویم - اگر اشتباه نمی‌کردیم، هرگز نمی‌توانستیم کاری را از پیش ببریم. اما نگرش ما به چنین اشتباهاتی است که تعیین می‌کند عقب‌گرد خواهیم‌کرد یا آن اشتباه فرصتی برای پیشرفت ما خواهد بود.

اگر متوجه تأثیر کلماتی باشید که در زندگی روزانه‌تان استفاده می‌کنید، به جای استفاده از کلمات و واژگانی که موجب تحلیل نیرو و انگیزه شما می‌شود، از کلمات نیروزا و قدرت‌آفرین استفاده خواهیدکرد و زمانی‌که از چنین کلمات پرقدرتی استفاده می‌کنید، به‌تدریج شروع به خلق همان زندگی‌ای می‌کنید که آرزوی آن را داشتید. بله، کلمات، به‌تنهایی، راهنمای رسیدن به موفقیت هستند

کتابی که پیش‌رو دارید، به‌روشنی به شما نشان‌خواهد داد که برخورداری از نگرش صحیح، یکی از کلیدهای اصلی برای یک زندگی موفق است. توجه داشته باشید که نگرش شما همه واکنش‌ها و پیامدهای آنچه را که انجام می‌دهید، تحت‌تأثیر قرار می‌دهد - در نتیجه، نگرش مثبت به شما کمک خواهد کرد که راه زندگی‌تان را با موفقیت انتخاب کنید، در حالی‌که نگرش‌های منفی، شما را وارد مسیرهای ویرانگری می‌کند که در نهایت موجب شکست خواهند شد.

ساختار این کتاب، صمیمی و نثر آن روان است. اگر بخواهید، می‌توانید از روز اوّل شروع کنید. شاید هم ترجیح دهید به سلیقه خودتان، مناسب‌ترین واژه را برای مشکلی که در روز خاصّی با آن مواجه هستید، انتخاب کنید. حتّی می‌توانید به‌طور تصادفی صفحه‌ای از کتاب را باز کرده و شروع به خواندن کنید، یا این‌که از ابتدای کتاب نوشته‌ها را جزء به جزء و به ترتیب بخوانید. در هر صورت، همان کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید برای شما بهتر است.

شما همان‌طور که گاه‌گاه صفحات کتاب را بلند می‌خوانید و بازخوانی می‌کنید، نگرش‌تان را از نو بازسازی خواهید کرد. کافی‌ست یک کلمه یا یک فصل را انتخاب‌کنید، سپس قسمت‌های مربوط را که تحت عنوان «مکرر بگویید، باور کنید، بپذیرید» هستند، دنبال کنید. هر یک از این بخش‌ها در ادامه هر عنوان، با جزئیات توضیح داده شده‌است. به این ترتیب، آهسته‌آهسته در مسیر دستیابی به نگرش‌هایی قرار خواهید گرفت که برای نیل به یک زندگی‌ موفّق کمکتان می‌کنند.

 خواندن کتاب نگرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره کیت دی. هرل

ارائه نوآورانه و انرژی‌بخش او در تمام آمریکا طرفدار دارد؛ کیت دی. هرل مربی تکنیک‌های زندگی پویاست و نیز یک گوینده قهّار در زمینه ایجاد انگیزه برای مخاطبانش. هرل خود را در پیامِ قدرت‌مندِ «نگرش یعنی همه چیز» با تمامی‌شنوندگانش در سراسر دنیا شریک می‌داند. هنگامی که در سیاتل و واشنگتن رشد می‌کرد و به بالندگی می‌رسید، آرزو داشت یک بسکتبالیست حرفه‌ای شود. اگرچه او هیچ‌وقت به این آرزویش نرسید، با این حال نشریه وال استریت ژورنال او را این‌گونه معرفی کرد: «ستاره‌ای با نگرشِ متفاوت».

به عنوان سرپرست «سیستم ارتقاءکیفیت هرل»، وی دست به تأسیس مؤسّسه‌ای زد که به ارائه خدمات تخصصی به افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی می‌پرداخت تا از طریق تقویت قدرت نگرش مثبت، اهداف‌شان را تبیین کرده و به آن دست پیدا کنند. او یک گوینده، مربی و یک مشاور خبره است و تاکنون شرکت‌های بزرگ و متعدّد مطرح آمریکایی از جمله اِی‌تی‌اَندتی، مایکروسافت و کداک را یاری کرده‌است. هرل مراجعینی از طریق بیگ بلو آی بی اِم و تعداد زیادی از کمپانی‌های دیگر دارد.

هرل در محاسباتِ مربوط به طرّاحی رایانهٔ معروفِ آبی بزرگ که متعلق به شرکت آی بی اِم است نیز شرکت داشته. همچنین کمپانی‌های بزرگ دیگر مانند کوکاکولا از مشتریان او محسوب می‌شوند.

نکات کاربردی‌ای که او در نظریاتش ارائه می‌دهد بر روی راه‌هایی متمرکز است که فناوری «تغییر» را بر اساس نیروی اندیشه و تفکر انسانی تعریف می‌کند.

هرل مدرک کارشناسی خود را در رشته ارتباطات از دانشگاه سیاتل دریافت کرد و این قبل از شروع به کار در کمپانی آی بی اِم به‌عنوان مدیر فروش بود؛ کاری که چهارده سال به طول انجامید و اکنون او در آن‌جا به عنوان یکی از بهترین مدیران فروش و کسی که دارای بالاترین آمارهای فروش است، شناخته می‌شود.

در سال ۱۹۹۷ وی توانست گواهینامه حرفه‌ای فنّ بیان و سخنرانی را از جامعه ملّی سخنرانان آمریکا دریافت کند. نام هرل در سال ۲۰۰۰ وارد تالار افتخارات جامعه ملّی سخنرانان آمریکا شد که جایزه‌ای مادام‌العمر برای حرفه‌ای بودن و توانایی بالا در سخنرانی و فنّ بیان برای او به همراه داشت. یکی از مطرح‌ترین آژانس‌هایی که به معرفی سخنران برای همایش‌ها اشتغال دارد، وی را در فهرست ۲۲ نفری که «ستایش حضار پس از سخنرانی آن‌ها تضمین شده است» قرار داده‌است.

بخشی از کتاب گرش صحیح، کلید موفقیت در زندگی

روز اول: نیل به هدف یا دستاورد؛ منتظرش باشید!

نیل به هدف، یعنی‌دستیابی یا رسیدن به موفقیت با تلاش و کوشش.

تکرار کنید

همزمان با تکرار این عبارات، آن‌ها را باور کنید و بپذیرید. تصوّر کنید خصوصیتی را که می‌گویید، دارا هستید. دقت کنید صدا و بدن شما چطور به هر «من» گفتن پاسخ مثبت می‌دهد.

- من به پیروزی خود در تمام زمینه‌های زندگی‌ام ایمان دارم.

- من تمام توانایی‌های لازم را برای رسیدن به هرآنچه بخواهم دارم.

- من یک انسان موفّق و پیروز هستم.

- من در حال واقعیت بخشیدن به نتایج مثبت آرزوهایم هستم.

- من شکرگزار تمام پیروزی‌هایم هستم، حتّی اگر کوچک باشند.

باور کنید

هیچ می‌دانید که شما قادر هستید به ماورای وضعیت فعلی خود دست پیدا کنید؟ بله، حتّی بیشتر از آنچه را که ممکن است بتوانید تصوّر کنید. چرا که موفقیت در درون خود شماست. در واقع، تمام آنچه که به آن نیاز دارید، داشتن یک نگرش صحیح است. تداوم بخشیدن به چنین نگرشی، مساوی‌ست با جشن گرفتن پیروزی‌ها. باید هر پیروزی کوچکی را موقعیتی استثنایی قلمداد کنید. چون پیروزی‌های کوچک، دلیل زنده توانایی شما برای انجام کارهای بزرگ‌تر هستند. همین پیروزی‌های‌کوچکند که شما را برای پیروزمندی در رویدادهای بزرگ‌تر راهنمایی می‌کنند.

اخیراً خود من چندین پیروزی بزرگ داشته‌ام که شامل چاپ یک مقاله در وال استریت ژورنال و کتاب‌هایی بوده که به‌وسیله مؤسسات انتشاراتی برجسته و به‌نام منتشر شده‌اند. اگرچه این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها مهم هستند، امّا در عین حال کارهای به ظاهر کسل‌کننده روزانه نیز برای من با اهمیت‌اند، کارهایی از قبیل ساختن یک ناودان برای ایوان خانه همسایه برای این‌که باران بر آن نبارد، تلفن کردن به مادرم برای این‌که به او بگویم چقدر دوستش دارم، استقامت کردن در برابر یک وسوسه منفی، یا هدایت کردن یک زندگی صادقانه، همه این‌ها با اهمیت‌اند.

نظرات کاربران

امیرحسین
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

کتاب بیش از حد به اهمیت قدرت تلقین میپردازه و در این مورد خیلی بزرگنمایی میکنه ... ساختار کتاب یکنواخت است و جملات تکراری فراوان.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۴۰۰
تومان