دانلود کتاب صوتی همین لحظه جذب کن با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همین لحظه جذب کن اثر آیدل احمد

دانلود و خرید کتاب صوتی همین لحظه جذب کن

نویسنده:آیدل احمد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همین لحظه جذب کن

کتاب صوتی همین لحظه جذب کن نوشته آیدل احمد است که با ترجمه آزاده اعرابی و صدای حمیده کریمی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید. 

درباره کتاب همین لحظه جذب کن:

آیدل احمد کتاب همین لحظه جذب کن را در چهار بخش اصلی نوشته است. در بخش اول ۱۰ روش مخصوص برای رهایی از موانع ذهنی، فیزیکی و احساسی در اختیار شما قرار داده شده است که با انجام روزانه آن‌ها قدرت درونیتان بیشتر می‌شود. بخش دوم به ۳۵ فکر قدرتمند اختصاص دارد که کمک می‌کند انرژی شما همواره در سطح بالایی قرار داشته باشد و از شور و اشتیاقتان کم نشود. در بخش سوم ۱۰۰مورد برای به دست آوردن فرماندهی احساسات، قدرت، خوشبختی و آزادی مالی ارائه شده است. بخش چهارم هم به شما کمک می‌کند اهداف خود را پیدا کنید، کاری را که دوست دارید انجام دهید و ثروت بیشتری جذب کنید.

تجلی توانایی جذب، خلق و تغییر دیدگاه شما به‌سوی واقعیت است. این کتاب سعی دارد شما را در این مسیر راهنمایی کند تا به خواسته‌هایتان برسید.

شنیدن کتاب همین لحظه جذب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب به تمام کسانی که به دنبال بهبود روند زندگی خود و ارتقا کیفیت آن هستند پیشنهاد می‌شود. کتاب حاضر در بردارنده ابزارها و روش‌هایی اثبات شده است که شما را در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان راهنمایی می‌کند.

بخشی از کتاب همین لحظه جذب کن

ما هر روز آگاهانه و ناآگاهانه واقعیت زندگی‌مان را رقم می‌زنیم. هدف این است که به‌عنوان یک خالق آگاه، در خلق واقعیت زندگی‌مان ایفای نقش کنیم. هنگامی‌که حقیقت زندگی‌تان را به‌طور ناخودآگاه می‌سازید، همیشه فرض را بر این می‌گذارید که رویدادهای زندگی‌تان خارج از کنترل شما هستند. فکر می‌کنید زندگی تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی است. می‌پندارید تأثیرات چالش‌ها در زندگی‌تان نمی‌توانند تغییر کنند. وقتی واقعیت‌های زندگی‌تان را به‌طور ناخودآگاه می‌سازید، یعنی فردی هستید ناآگاه. درصورتی‌که به همه شما قدرت تجسم، تصور و تکلم داده شده است تا تجربه‌های دلخواه زندگی‌تان را خودتان بسازید.

اکثراً افرادی که به‌طور ناخودآگاه سرنوشتشان را می‌سازند، نقش قربانی و طرز فکر فقیر بودن را در پیش‌فرض ذهنشان دارند. آنان باور کرده‌اند که دیگران خوشبخت‌اند و خودشان زندگی سختی دارند. در ذهنشان تصویر و روایت منفی می‌سازند و همین امر آنان را در چرخه کمبودها قرار می‌دهد. بیشتر مکالماتشان بسیار منفی است، زیرا آنان قدرت درونشان را فراموش کردند که خالق تمام واقعیت‌های زندگی‌شان است. این نگاه سرزنش‌کننده‌ای که به شرایط خارجی و سایر افراد دارند، بسیار محدودکننده است و باعث می‌شود احساس کنند نمی‌توانند زندگی خود را تغییر دهند.

تمام اتفاقات زندگی‌تان در دستان خودتان است. همین حالا می‌توانید همه چیز را تغییر دهید. هرگز به پشت‌سرتان نگاه نکنید. شما محدود به زمان گذشته نیستید. همه آن اتفاقات و تجربیات گذشته‌اند. آن انسانی که امروز هستید، فردی جدید است؛ فردی که در حال تکرار عادات، رفتارها و الگوهای فکری بود، خود شما بودید. گیر افتادن در گذشته، همانند زالویی می‌تواند، توانسته و خواهد توانست قدرت زندگی شما را بمکد؛ همان قدرتی که در توسعه و تغییر زندگی‌تان نقش مهمی دارد. به خاطر داشته باشید که در هر دقیقه از زندگی‌تان، انرژی ذهنی، فیزیکی و احساسی‌تان را چگونه می‌خواهید مصرف کنید. توجه ذهنتان معطوف به چه مسائلی می‌شود؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان