دانلود کتاب صوتی مغز برتر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مغز برتر (خلاصه کتاب) اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی مغز برتر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مغز برتر (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی مغز برتر نوشته دیپاک چوپرا است. این کتاب به شما کمک می‌کند خوشبخت و سلامت باشید.  میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهم‌تر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید.

درباره کتاب مغز برتر

مغز قدرت خلق و تفسیر دنیا را دارد. بدون وجود آن شنیدن، دیدن، لمس کردن، چشیدن و بوییدن به شکل‌هایی که می‌شناسید وجود نداشت. به همین دلیل هر چیزی که به ذهن‌تان خطور می‌کند، منحصرا برای شما برنامه‌ریزی شده است. اما پشت این دنیای منحصربه‌فرد چه کسی قرار دارد؟ شما یا مغزتان؟ اگر پاسخ‌تان شما باشد، به این معنی است که راه برای خلاقیت‌های بزرگتر باز است. اما اگر پاسخ‌تان مغز باشد، در این صورت احتمالا با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهید شد. البته پاسخ شما هر چه که باشد باید بدانید که علم بسیار پیشرفت کرده است و باعث شده که امروزه در عصر طلایی مغز قرار بگیریم. این کتاب به شما کمک می‌کند فرایند مغزتان برای هدایت زندگی‌تان را بهتر بشناسید و در مسیر سلامت قرار بگیرید.  

مغز برتر یک کتاب علمی-کاربردی است که به ما می‌آموزد باید همه اطلاعات نادرست و محدود کننده‌ای که در مورد مغز وجود دارند را کنار بگذاریم و بپذیریم که نیروی شگفت‌انگیزی در مغز ما قرار دارد که باید آزاد شود. بیشتر افراد از پتانسیل‌های مغز خود استفاده نمی‌کنند. این میکروکتاب به شما کمک می‌کند که از مغزتان استفاده کنید، کنترل آن را به دست بگیرید و یک زندگی ایده‌آل برای خود بسازید. باید باور کنید که شما توانایی خلق اتفاقات شگفت‌انگیز را دارید و کافی است مغزتان را در جهتی که می‌خواهید هدایت کنید.

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نویسنده و پزشک هندی–آمریکایی است. او به دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت زیادی رسیده است. چوپرا طی سال‌ها فعالیتش توانست در رشته پزشکی به موفقیت‌های زیادی برسد. بعد این رشته را رها کرد و با تاسیس مرکزی به نام چوپرا، که در زمینه طب بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر هم با انتشار کتاب‌های مختلفی از جمله هفت قانون معنوی موفقیت، توانست بر محبوبیت خود بیفزاید.

شنیدن کتاب مغز برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مغز برتر

۱- . مغزی که صدمه دیده نمی‌تواند خود را ترمیم کند: امروزه می‌دانیم که مغز قابلیت ترمیم خودش را دارد. این موضوع در گذشته بسیار ناشناخته بود.

۲- سیم‌کشی اصلی مغز را نمی‌توان تغییر داد: حقیقت این است که مرز میان سیم‌کشی اصلی و فرعی مغز همواره در حال تغییر است و توانایی ما برای سیم‌کشی مجدد مغز از تولد تا آخر عمر دست نخورده باقی می‌ماند.

۳. کهولت مغز اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل بازگشت است: این باور منسوخ شده است. در حال حاضر روش‌های زیادی برای حفظ جوانی مغز و تیزی حواس وجود دارد که هر روز در حال بیشتر شدن است.

نظرات کاربران

edalt9
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالیییییه....مرسی....سپاس...

کورک
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

دوستان عزیز کلا آثار دیپاک چوپرا فقط ادعای علمی دارن بدون اینکه واقعا روش علمی داشته باشن. یا اینطور القا میکنن که در مورد واقعیات صحبت میکنن اما نه تنها به روش علمی (scientific method) پایبند نیستن که هیچ ارجاع

- بیشتر
آرمان۵۲۸۰۱۴۱
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

گوش کنید.

کاربر 7203068
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

عالی بودمطالبش

میرمحمودسیدصدیق
۱۴۰۱/۰۳/۳۱

واقعا کتاب جامعی است و هر چه که به تقویت حافظه و تمرکز لازم است بیان شده

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان