دانلود کتاب صوتی دشنه و اشک با صدای هانیه معینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دشنه و اشک اثر نسرین جعفری

دانلود و خرید کتاب صوتی دشنه و اشک

نویسنده:نسرین جعفری
انتشارات:انتشارات یمام
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی دشنه و اشک

کتاب صوتی دشنه و اشک رمانی نوشته نسرین جعفری است که با صدای هانیه معینی می‌شنوید. این اثر ماجرای زندگی دختری به اسم گندم است.

 درباره کتاب صوتی دشنه و اشک 

 گندم سرخوردگی‌ها و شکست‌هایی را در زندگی‌اش پشت سر هم تجربه می‌کند و در هر کدام از آنها بیشتر و بیشتر غرق می‌شود، دست‌وپا می‌زند و هر بار در امواج بی‌عاطفه‌ زندگی که شاید زمانی رؤیایی صورتی و خواستنی بود جوان‌مرگ شده و بعد از آن بارها خفه می‌شود و از دنیا می‌رود. اما زهی خیال باطل!  گندم هر روز تجربه مرده‌بودنِ روز قبل را به فردایش پیوند می‌زند  زخم‌هایش هر روز تازه‌تر از روز قبل سر باز می‌کنند و عفونت‌زده بر سرش آوار می‌شوند و او می‌ماند و آینده‌ای که شاید بدتر و طاقت‌فرساتر از اکنونش باشد.

اما تمام قصه گندم درد و پشیمانی نیست و اتفاقی به ظاهر ناخوشایند و نه دردناک، او را به سمت و سویی سوق می‌دهد و باعث پیدا کردن خودش در ظلمت می‌شود.

گندم خودش را پیدا می‌کند، اما مگر می‌شود این زندگی که گندم زمانی ناجوانمردانه رهایش کرده بود او را ببخشد؟! این زندگی دیگر او را نمی‌خواهد، مگر آن‌که گندم بکوشد و خودش را به خودش بسپارد. باید برود و آن‌قدر بالا برود که جایی بلندتر از آن در تصورش نگنجد و حققیت جز این نمی‌تواند باشد.

انتهای سرگذشت گندم یک هشدار است و نه چیز دیگری. گندم ویران شده‌، ذهن و روحش را بازسازی می‌کند و به شادی و امید لبخند می‌زند.

 شنیدن کتاب صوتی دشنه و اشک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران رمان‌های فارسی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان