دانلود رایگان کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی با صدای گروه گویندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی اثر مهدی انصاری

دانلود و خرید کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی

معرفی کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی

کتاب خرمشهر در جنگ طولانی نوشته مهدی انصاری، محمد درودیان و هادی نخعی است که به بررسی وقایع سیاسی و نظامی خرمشهر از زمان پیروزی انقلاب تا آغاز حمله‌ی عراق می‌پردازد. این اثر را با صدای جمعی از گویندگان می‌شنوید.

درباره‌ کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی

کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی اثری جذاب درباره‌ حماسه‌ آزادسازی خرمشهر و حماسه‌ مقاومت خرمشهر در زمان جنگ است. به عبارتی کتاب خرمشهر در جنگ طولانی به بررسی اتفاقات سیاسی و نظامی می‌پردازد که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا حمله عراق به خرمشهر در این شهر اتفاق افتاد. خرمشهر در جنگ طولانی در سال ۱۳۷۵ برای اولين بار چاپ و منتشر گرديد  در سال ۱۳۷۷ تجديد چاپ شد.

کتاب خرمشهر در جنگ طولانی دو قسمت دارد: قسمت اول از تاریخچه‌ خرمشهر تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی است و قسمت دوم به بررسی خرمشهر در زمان حمله عراق می‌پردازد.

کتاب صوتی خرمشهر در جنگ طولانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تاریخ معاصر و ادبیات پایداری مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب خرمشهر در جنگ طولانی

حـدود يـكصـد و پـنجاه سـال قـبل، "ميرزا تقي‌خان اميركبير" در مذاكرات چهارجانـبه روس، انگليس، عثمانه و ايران بعد از چهار سال گفت‌وگو، پيمان دوم "ارزنـة الـروم" را امـضا كرد كه به موجب آن در ازای صرفنظر كردن از دعـاوی ايـران در مـورد سـليمانيه و واگـذاری حاكميت كامل آن به عثمانی، حاكمـيت ايـران بـر خرمـشهر تثبـيت شد. هرچند اميركبير در اين مذاكرات چهـره‌ای برجـسته نـشان داد، اما در واقـع مـوافقت و رفع اختلافات دول به اصـطلاح ميانجـی يعنی روس و انگليس، تعيين‌كننده  سرنوشت مذاكرات بود، نـه ضـعف‌ها و توانايی‌های اميركبير و يا نماينده عثمانی . از اينرو، ايران ناچار بـود بـرای پـيشگيـری از افـزايش خـسارت، حاكميت سليمانيه را واگذارد تا حاكميت بر خرمشهر را از دست ندهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد