دانلود کتاب صوتی پیدایش مسیحیت با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیدایش مسیحیت اثر دان ناردو

دانلود و خرید کتاب صوتی پیدایش مسیحیت

نویسنده:دان ناردو
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیدایش مسیحیت

دان ناردو مورخ و نویسنده پرکار آمریکایی در این کتاب صوتی درباره پیدایش مسیحت سخن می‌گوید. این اثر ترجمه مهدی حقیقت‌خواه است و با صدای اکرم پریمون در آوانامه صوتی شده است.

 درباره کتاب پیدایش مسیحیت

مسیحیت گسترده‌ترین دین جهان است با ده‌ها فرقه که تقریبا دو میلیارد پیرو دارد. داستان پیدایش این دین داستانی جذاب است و پیدایش مسیحیت یکی از بزرگترین وقایع تاریخ به شمار می‌رود؛ از زمان تولدش در فلسطین تا کامیابی‌اش به عنوان یک دین فراگیر در اروپای قرون وسطی. 

به عبارت دیگر می‌توان گفت مسیحیت یک انقلاب بود که پهنه‌ای وسیع و نتایجی پایدار داشت. این دین توانست تغییرات فرهنگی فراگیری در اروپا و خاورمیانه و پس از آن در دیگر نقاط جهان ایجاد کند. تغییراتی که باعث رشد هرچه بیشتر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی در دنیا شد و بر سرنوشت انسان‌های بسیاری تاثیرات عمیقی گذاشت.

 در این کتاب تاریخ دین مسیحیت را از زمان پیدایش آن با کلام شیوا، روان و جذاب دان ناردو می‌شنوید. 

 شنیدن کتاب پیدایش مسیحت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به تاریخ جهان به ویژه تاریخ ادیان مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره دان ناردو

دان ناردو در ۲۲ فوریه سال ۱۹۴۷ در کشور کلمبیا به دنیا آمده است. او تاریخدان و نویسنده آمریکایی است که بیش از پانصد کتاب تاریخی برای بزرگسالان و کودکان نوشته است. 

شیوه کار دان ناردو این‌گونه است که کتاب‌ها و منابع سخت‌خوان تاریخی را برای مخاطب دوباره نویسی و خلاصه‌سازی می‌کند و در حجم بسیار کمتر به خوانندگانش عرضه می‌کند. ویژگی اصلی کتاب‌های ناردو هم همین است. خلاصه بودن و در عین حال دربرداشتن تمام نکات مهم تاریخی.

 او در زمینه‌های متنوع تاریخی از تاریخ یونان باستان گرفته تا شرق دور می‌نویسد. برخی از کتاب های او نیز درباره موضوعات متنوع و حوادث خاص تاریخی در سراسر جهان است. 

به طور کلی ناردو یکی از پرکارترین نویسندگان امریکایی در حوزه خودش محسوب می‌شود که مخاطبانش طیف وسیعی از کودک و نوجوان تا بزرگسال هستند. 

 چه دانش‌آموز باشید و چه بخواهید برای یک تحقیق رسمی، اطلاعاتی کوتاهی جمع‌آوری کنید یا موضوعی تاریخی را به زبانی ساده مطالعه کنید، کتاب‌های دان ناردو بهترین گزینه برای شما هستند.

نظرات کاربران

Alivi
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

صدای گوینده خیلی خوبه اما طرز بیانش اعصاب خورد کنه اخر جملات رو با علامت تعجب ادا میکنه. کلمه اخر رو کشیده میگه منم وسواس فکری دارم نتونستم گوش بدم اینقدر اعصابم خراب شد. کتاب خوبیه ولی قبلش نمونهاشو گوش

- بیشتر
سبحان شفیعی
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

اینکه چطور یک دین به این وسعت و پهناوری دست پیدا کرده، این کتاب راهنمای خوبی میتواند باشد برای رسیدن به جواب.و نکته جالب این بود به صراحت گفته میشه عیسی ناصری به دنبال دین جدیدی نبوده و بعدها پیروان

- بیشتر

زمان

۵ ساعت

حجم

۶۸۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت

حجم

۶۸۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان