دانلود کتاب صوتی استراتژی‌های موفقیت با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استراتژی‌های موفقیت اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی استراتژی‌های موفقیت

معرفی کتاب صوتی استراتژی‌های موفقیت

کتاب صوتی استراتژی‌های موفقیت نوشته جَک کنفیلد است. نویسنده در این کتاب به سراغ متخصصان و کارآفرینان برجسته جهان رفته است و آن‌ها اسرار خود را درباره داشتن یک زندگی شادتر، سالم‌تر و ثروتمندتر فاش می‌کنند.

درباره کتاب استراتژی‌های موفقیت

برای بسیاری از افراد موفقیت یک کمیت فرار است و روش‌ها و وسایلی که برای دستیابی به آن استفاده می‌کنند بسیار متنوع هستند. همچنین به دلیل آنکه موفقیت یک استاندارد شخصی و گاهی منحصر به فرد است، اهداف و سنجش ما از موفقیت معمولا به کلی متفاوت است.

متخصصان سرشناسی که با این کتاب مشارکت و همکاری داشتند، موفق و سعادتمند هستند. با وجود مشکلاتی که عملی کردن موفقیت پیش می‌آید، چند استراتژی‌ اساسی وجود دارد که افراد موفق از آن‌ها استفاده می‌کنند. بعضی از مهم‌ترین عواملی که به طور روزمره در زندگی افراد موفق دیده می‌شود، شامل این موارد است: برنامه‌ریزی، تعهد، دانش مخصوص، پشتکار و عمل.

برای بعضی از ما، موفقیت با ثروت کلی سنجیده می‌شود و برای بعضی دیگر ممکن است تحسین عمومی، رهبری در زمینه خود، یا شاید توانایی تغییر و بهبود زندگی دیگران باشد. داشتن یک راهنما یا مربی برای کمک به شما در رسیدن به هدف خود در همه حال فوق‌العاده است.

متخصصان سرشناس این کتاب، ایده‌ها و استراتژی‌های متنوعی را به شما ارائه می‌دهند. تجربه آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند به موقع و کارآمدتر به اهداف خود دست پیدا کنید، به خصوص اگر از انجام اشتباهاتی که آن‌ها در طول مسیر مرتکب شدند، خودداری کنید. 

شنیدن کتاب استراتژی‌های موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی و کسب و کار موفق‌تر پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان