نظرات درباره کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری اثر میچ البوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری

۴٫۱
(۲۴)
علی دائمی
در مجموع به نظرم کتاب متوسطی بود. هرجا به روایتگری و داستانگویی نزدیک میشد قابل تحسین بود و هرجا که به یک کتاب انگیزشی تبدیل میشد، از چشم می‌افتاد. بعضی از جملات استاد قابل تأمل بودن اما به نظرم اغلب سخنانش تکراری، شعاری و فاقد جذابیت بود؛ درست شبیه به اکثر کتابای موسوم به روانشناسی موفقیت و کتابای انگیزشیِ زرد که مطلب علمی و به درد بخوری ندارن. صحبت‌های یک پروفسور علم جامعه‌شناسی متناسب با مقام، سواد و تجربه‌ش نبود و به همین خاطر من با شخصیتش ارتباط برقرار نکردم. این جملات رو خیلی از ماها هم میتونیم به هم دیگه بگیم!
علی دائمی
ممنونم دوست عزیز :)
novelist
نظر جالبیه
علی دائمی
سلام. متوجه منظورتون نشدم. زیر نظر چه کسی باید چیکار کنم؟! 😐 کتاب نظام حقوق زن در اسلام منظورتونه؟ اگه میشه توضیح بدید چون متوجه فرمایشتون نشدم.
Mohammad Hassan Hajivandi
این کتاب صوتی برای من شبیه یک اتاق آروم و مرتب و کوچیک بود که بهم فرصت تعمیق تو بعضی سوال‌ها رو می‌داد که هیچ وقت فرصت درستی براشون نمی‌ذاشتم. مطمئنم هر چند وقت یکبار باید دوباره گوشش کنم تا با غرق شدن تو گذشت زمان، خودم و سوالاتم و نگاهم به زندگی و «زندگی کردن»‍م رو مرتب کنم. کتاب شاید یک کتاب فوق‌العاده نباشه اما به اندازه کافی خوبه و به اندازه کافی لذت‌بخشه و حتما توصیه می‌کنم. بشخصه از لحن و صدای راوی هم خوشم اومد.
Mohammad Hassan Hajivandi
این پیام رو خیلی وقت پیش دادی و من نفهمیدم. از بابت دیری عذرخواهم. من تو سلیقه‌م شاید تغییرات زیادی کردم اما اگر الآن هم بدنبال کتاب خوبی هستین: من چند وقته درگیر ظرافت‌های کتابی با عنوانی شبیه "جنگ چهره‌‌ی زنانه ندارد"م از نشر پرآوازه‌ی چشمه. کتاب ترجمه‌ی خوبی داره و گزارش‌گونه‌ست که نگاه ناتورالیستی مواجهه با جنگ از جانب زنان، تو بند بند کتاب، بسیار برای من عجیب و جالب توجهه. خب کتاب معروفی هم هست و بنظرم حتما ارزش خوندن داره. صوتی‌ش هم موجوده.
maryam.azm
تعریفتون از کتاب به شدت به تعریفی که من ازین کتاب داشتم‌نزدیکه فکر میکنم‌این موضوع نشون دهنده ی تقریبا یه سلیقه ی نسبتا مشترک در انتخاب کتابه من این روزها نتونستم‌کتابی برای خوندن انتخاب کنم وازتون این درخواست رو دارم ک اگه کتاب خوبی میشناسین بمن معرفی کنین ممنون
نفیسه قافله باشی
خوندن این کتاب خالی از لطف نیست ، تجربه ی خوبی بود ولی لحن خوانش خیلی یکنواخت بود
iliatorr
کتاب که بسیار جالب و اثر گذار است و صدای بسیار دلنشین و ملایم با بیان واضح کلمات
FoOژaN
خیلی خوشم اومد انگار غذا به مغزم تزریق میکردن😊بسیار کتاب پرمغز و صدای گوینده عالیه ممنون طاقچه جان🍃🦋🎈✌️💎👑 واقعا کتاب زندگی‌بود‌‌‌‌‌📚📚
کاربر ۱۴۵۵۱۴۰
قدر داشته ها حتی کوچکترین و کم اهمیت ترین و نادیده ترین نعمت ها و داشته هامونو قبل از نیست شدن بدانیم. گوینده گی واضح داشتن،برخی گوینده گی ها را متوجه نمیشوم و چند بار گوش میدهم،اما ایشان خوب بودن.سپاس از شما.
arezoo
محتوای کتاب واقعا عالی بود و از هر بخش درس هایی از زندگی رو یاد گرفتم.. موری به ما یاد نیده که چجوری از زندگی لذت ببریم و درگیر فرهنگ های غلط نشویم.. من در صبح کتاب صوتی رو دانلود کردم و تا عصر همه را گوش دادم چون واقعا مشتاق به ادامه شنیدنش بودم
کاربر ۳۹۱۹۰۶۹
با سلام دیروز فایل صوتی را دانلودکردم واز همان موقع باز نمیشود لطفا رسیدگی کنید
علیرضا
این کتاب یکی از ارزنده ترین کتابهایی است که تاکنون مطالعه کرده ام! کتاب صوتی هم فوقالعاده خوب و جذاب تهیه شده بود و صدای گوینده اثر بسیار دلنشین بود. خواندن و شنیدن این اثر زندگی ساز را به همه توصیه میکنم و مطمئن هستم از شنیدن یا خواندنش هرگز پشیمان نخواهید شد.
سمیرا
به نظرم کتاب خوبیه و زندگی کردن در لحظه رو بهمون یاد میده و یادآوری می‌کنه که ما فقط یک بار به دنیا میایم
خورشید
کتاب خوبی هست و مفاهیم جالیی از زندگی را یادآوری می‌کند اما صدای گوینده کمی یکنواخت بود و باعث میشد زیاد که گوش کنم کمی خواب‌آلود بشم!
عباس مرادی
سه شنبه ها با موری کتابی بسیار زیبا و پرمحتوای است که واقعا توصیه میکنم این کتاب را گوش کنید. مسیر زندگی انسان را دچار تغییر و تحول میکند که ما جور دیگر باید زیست کنیم و بیندیشیم و خوب زندگی کنیم.
مهدیه
عالی عالی عمیق
Erfan Kazemi
درس‌هایی داره که واقعا ارزشمنده
کاربر 1337287
سلام مجبور شدم گویا رو پاک کنم دوباره نصب کنم اما نمی تونم به دانلودهام برگردم چیکار باید بکنم؟ میشه راهنمایم کنید
ریحانه ملایری
خیلی خوب بود. کاش استادایی مثل موری هنوز تو دنیا باشن. چقدر شخصیت موری خوب بود. اینکه حتی از ناتوانی هم خجالت نمی کشید و خیلی صمیمی و صاف و صادق بود. راوی فوق العاده عالی روایت کرد. هم کلمات و جملات رو درست و متعادل(نه خیلی تند و نه خیلی اروم) ادا کرد. داستانش هم عالی بود. ارزش داره واقعا خرید همچین رمان هایی. اخرش مرگ موری خیلی غم انگیز بود که همچین استادایی به واسطه همچین بیماری دردناکی بمیرن. حرف هایی که توسه شنبه ها زده میشد فوق العاده عالی بود. درکل عالی👌👌👌 ممنونم از طاقچه بابت قرار دادن همچین کتابای خوبی❤
نازنین
آخر داستان رو لو ندادید؟
بهاره دادرس
عالی بود.... واقعا لذت بردم.... هم از متن و هم از اجرا... خیلی ممنونم

زمان

۴ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد