از طرف چکامه‌پور به خانم معلم | طاقچه
infinite

ویژه مشترکین بی‌نهایت

از طرف چکامه‌پور به خانم معلم

کیهان بچه‌ها

۲ دقیقه مطالعه

sharebookmark
از طرف چکامه‌پور به خانم معلم

محرمانه

سلام خانم معلم، امیدوارم خوب و سلامت باشید. سال نو را به شما تبریک میگویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید. ممنون از این‌که به ما درس می‌دهید و برایمان مسئله ریاضی حل می‌کنید و مطالعات اجتماعی از ما می‌پرسید. دُرُست است که قسمت تقسیم اعشاری را متوجه نشدم و برگه سفید به شما تحویل دادم ولی غلام‌پور و خاک‌بر …

این نوشته‌ را پسندیدی؟

۳like
like

اطلاعات چاپ

این نوشته در شمارهٔ ۳۱۲۸ مجلهٔ کیهان بچه‌ها (زمستان ۱۴۰۲) منتشر شده است.