
- من جزو کسانی هستم که برادر، بهمعنای پسری زادهشده از پدر و مادرم ندارم، اما در طول این چهلونه سال، دوستانی داشتهام به غایت ناثیرگذار و چه بسا خود نیز برای دوستانم چنین بوده باشم.
- در دبیرستان یک رفیق داشتم که رشتهی ریاضی میخواند و حالا اسمش را نمیبرم. …