بعضیا میگن نمره فقط یه عدده. اصلاً هم مهم نیست؛ اما حالا که کارنامه گرفتید، میفهمید که مهمه یا نه... درسته؟!
سلام خانم معلم. روزتان مهتابی و پر از چیزهای خوب. من اعلایی هستم.
خانم معلم، ما این نامه را نوشتیم که بگوییم از شما ممنونیم معلم ما هستید و مینشینید و با ما حرف میزنید که چرا درس …