دانلود و خرید کتاب حزب اعتماد ملی موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب حزب اعتماد ملی

حزب اعتماد ملی؛ اعتمادی که نه ملی بود و نه اسلامی جلد ششم از مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها است که به معرفی حزب اعتماد ملی می‌پردازد. حزب اعتماد ملی یکی احزاب خلق الساعه و با عملکرد سوء است که در فتنه ۸۸ و چند انتخابات، آزمون نامناسبی از خود بجای گذارد و اینک دبیر کل آن در حصر قرار دارد و این حزب، عملاً منحل گردیده است.

 درباره مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها

احزاب در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عموما با نگاه و بر اساس فرهنگ غربی به وجود آمدند و صاحبان قدرت و ثروت و سلطه‌گران و مستبدانی این احزاب را برای پیشبرد اهداف خود ایجاد کردند. 

در پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ جناح و حزبی مؤثر نبود آن چنان که بتوان پیروزی انقلاب را منوط به آن دانست. لیکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ احزاب، گروه‌ها و جناحهای متعددی بوجود آمدند که تلاش کردند در انتخابات مردم و سیاست‌های حکومت تأثیرگذار شوند در حدی که قدرت در اختیار آنان قرار گیرد. متأسفانه شکل گیری و فعالیتهای احزاب و گروه‌ها بر اساس نیاز انقلاب و مردم و نظام انجام نشد و طبق موازین اسلامی و اخلاقی پیش نرفت و لذا اثرگذاری آنان، در اکثر موارد آثارمنفی و مخرب داشته است. 

از ویژگی‌های کتاب‌های مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها می‌توان به به روز بودن موضوعات، بررسی به شیوه جریان شناسی، مستند بودن بررسی مخصوصاً به منابع خود حزب اشاره کرد. 

 خواندن مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌‌مندان به کتاب‌های حوزهعلوم سیاسی و اجتماعی مخاطبان این مجموعه‌اند.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان