دانلود و خرید کتاب الفبا رو ببینیم پری پور سکوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبا رو ببینیم اثر پری پور سکوتی

کتاب الفبا رو ببینیم

معرفی کتاب الفبا رو ببینیم

کتاب الفبا رو ببینیم مجموعه اشعار کوتاهی از پری پورسکوتی برای آموزش الفبا به کودکان است که در انتشارات گل آبی، واحد کودک موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت از ابتدای سال ۱۳۷۲ پس از هشدارهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گسترده فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس شد تا با حضور در عرصه فرهنگی، به اندازه توان خود، در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و پیام آن و نیز در افشای ترفندهای فرهنگی دشمنان و عوامل آنان، بكوشد و وظیفه خود را انجام دهد.

این مؤسسه موفق شده است در زمینه تبیین و نشر رهنمودها و اندیشه حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره)، قدم‌هایی بردارد و همچنین نسبت به بررسی، پژوهش، تدوین و نشر موضوع‌هایی كه مورد اشاره و مطالبه آنان بوده است اقدام کند. تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند كه مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال كرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سه گروه سنّی: كودكان، نوجوان، جوانان و عموم به نشر نتایج بررسی‌ها و پژوهش‌های خود اقدام كرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در سال ۱۳۸۸، در سی سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ناشر برگزیده در نشر فرهنگ انقلاب در سی سال انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال ۱۳۸۹ ناشر برگزیده بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران شد. این مؤسسه همچنین در همین سال به عنوان ناشر برگزیده سیزدهمین جشنواره انتخاب كتاب دوسالانه دفاع مقدس معرفی شد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال ۱۳۹۳ در جشنواره بزرگداشت حماسه ۹ دی از سوی ستاد پاسداشت حماسه ماندگار ۹ دی ( همایش ملی علمداران بصیرت ) به عنوان ناشر برگزیده در حوزه كتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵در چهارمین و هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزیده شد. همچنین در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به عنوان خادم نشر تهران انتخاب شد.

همچنین موسسه قدرولایت در جشنواره شهید سید علی اندرزگو در سال ۱۳۹۶ به عنوان برگزیده انتخاب شد.

درباره کتاب الفبا رو ببینیم 

کتاب الفبا رو ببینیم مجموعه چند شعر کوتاه از پری پورسکوتی است. این اشعار به کودکان کمک می‌کند تا با حروف الفبا، صدای آن و نقش آن در ساخت کلمه آشنا شوند. استفاده از شعر و انتقال مفاهیم به کمک شعر و کلام ریتمیک، این اثر را به کتابی جذاب برای کودکان تبدیل کرده است.

کتاب الفبا رو ببینیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

الفبا رو ببینیم، کتابی جذاب برای تمام کودکان پیش دبستانی و کودکانی است که سال اول مدرسه را می‌گذرانند.

نظرات کاربران

hosseini mehr 1401
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

شعر های خوبی داشت، مضمون شعر ها خوب و جذاب بود. خدا قوت به نویسنده گرامی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان