دانلود و خرید کتاب بیومکانیک ورزشی اصول بهبود حرکات انسان ترجمه سعید ایل بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیومکانیک ورزشی اصول بهبود حرکات انسان اثر سعید ایل بیگی

کتاب بیومکانیک ورزشی اصول بهبود حرکات انسان

معرفی کتاب بیومکانیک ورزشی اصول بهبود حرکات انسان

کتاب بیومکانیک ورزشی اصول بهبود حرکات انسان اثری از سعید ایل‌بیگی و دیگران است. این کتاب برای تمام فعالان حرفه‌ای ورزش بسیار کارآمد است. 

تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان یک حوزه علمی دانشگاهی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روند رو به رشدی را در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داشته است. یکی از مسائل مهم مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان، شناسایی، فراهم سازی و تقویت زمینه‌های لازم برای تولید علوم ورزشی و به کارگیری آن در عرصه‌های ورزش قهرمانی و میادین بین‌المللی است.

پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و تلاش کرد تا فعالیت‌های پژوهشی‌اش را با هدف تولید روش و انتقال یافته‌های نوین علمی به جامعه ورزش و علاقمندان به نشر آثار علوم ورزشی همسو کند. پژوهشکده با همکاری ناشران دانشگاهی از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه چاپ و نشر کتب علمی حوزه تربیت بدنی و ورزش شد و در سال ۱۳۹۰ مجوز انتشار کتاب را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با عنایت به مجوز انتشارات تخصصی و دولتی خود، اقدام به دریافت، داوری و چاپ کتاب علمی فاخر اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در حوزه تربیت بدنی نمود که با توجه به نیاز مخاطبین از رشد فزاینده‌ای در این چند سال برخوردار بوده و باعث شده تا پژوهشگاه به عنوان قطب علمی کشور مطرح گردد.

کتاب بیومکانیک ورزشی اصول بهبود حرکات انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام مربیان تربیت بدنی و تمام افرادی که دغدغه حفظ سلامت خود را دارند، مخاطبان این کتابند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان