دانلود و خرید کتاب ورزش و اعتماد به نفس مریم اسمعیلی مزیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش و اعتماد به نفس اثر مریم اسمعیلی مزیدی

کتاب ورزش و اعتماد به نفس

معرفی کتاب ورزش و اعتماد به نفس

کتاب ورزش و اعتماد به نفس اثری از مریم اسمعیلی مزیدی و حمید درو است که از تأثیرات ورزش کردن بر افزایش اعتماد به نفس سخن می‌گوید.

 درباره کتاب ورزش و اعتماد به نفس

میلیون‌ها بار تا به حال شنیده‌ایدکه ورزش کردن برایتان خوب و یک جا نشستن و تلویزیون تماشا کردن برایتان بد است. اما در کنار این که به شما کمک می‌کند تا کالری بیشتری سوزانده، چه فواید دیگری دارد؟

ورزش شامل فعالیت هر کس با یک منظور و در محیطی متفاوت از محیط روزانه برای مسابقه، لذت بردن، برای کسب برتری، برای پیشرفت مهارت یا ترکیبی از برخی از این‌هاست. تفاوت مد نظر همراه با در نظر گرفتن مهارت شخص یا گروه یا شجاعت علامت مشخصه ورزش است.

 این کتاب علاوه بر بیان فواید ورزش برای جسم، به نقش ورزش در سلامتی روح و روان به ویژه اعتماد به نفس می‌پردازد.

خواندن کتاب ورزش و اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های سلامت و سبک زندگی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب ورزش و اعتماد به نفس

اهمیت داشتن هدف را همه تجربه کرده‌ایم. ورزشکاران برای هدایت و همسو کردن تلاش‌های خود به داشتن هدف نیاز دارند. هدف گزینی در ورزش بسیار مهم است زیرا نه تنها نقطه‌ای را که می‌خواهیم به آن برسیم به ما نشان می‌دهد بلکه روش گام به گام رسیدن به آن نقطه را نیز فراهم می‌سازد.

منظور از هدف گزینی در ورزش برنامه ریزی گام به گام برای دستیابی به هدف‌های عینی و واقعی است، مانند آموختن یک فن خاص، کاهش رکورد، افزایش میزان وزنه، افزایش تعداد و تکرار، کسب عنوان خاصی در مسابقات و جز آن، در زمان مشخص و معین.

اما داشتن هدف‌های ذهنی و نامشخص که زمان مشخص ندارند و برنامه‌ای برای دستیابی به آن تدوین نشده بسیار کلی هستند و نمی‌توان آن‌ها را سنجید. لذا هدف گزینی درست و اصولی به حساب نمی‌آیند.

هدف‌ها ممکن است نتیجه‌ای باشد مانند دستیابی به رتبه خاص در مسابقات و یا عملکردی باشد مانند عملکرد خود را از گذشته خود بهتر کردن (ظرف دو ماه ۱ کیلو بیشتر وزنه زدن). در هدف‌های نتیجه‌ای فرد خودش را با دیگران مقایسه می‌کند و در هدف‌های عملکردی با عملکرد گذشته خود مقایسه می‌کند. بنابراین هدف‌های عملکردی بیشتر در اختیار ماست و بهتر است که بیشتر از این نوع هدف‌ها انتخاب شود و سرانجام هدف‌های فرایندی که به نحوه اجرای حرکت توجه دارند مثلاً توجه به کشیدن دست‌ها به جلو در شنای آزاد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان