دانلود و خرید کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول مهدی صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول اثر مهدی صادقی

کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول

معرفی کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول

کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول نوشته مهدی صادقی و معصومه رسولی است. کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول را انتشارات ندای کارآفرین منتشر کرده است. این کتاب در زمینه مدل‌سازی و روش حل است. 

درباره کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول

زنجیره تامین عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل عملیات مرتبط با تولید و توزیع کالا در بهینه‌ترین حالت ممکن. زنجیره تأمین دربرگیرنده تمامی جابجایی‌ها و ذخیره مواد اولیه، موجودی در حین کار و محصول تمام شده از نقطه شروع اولیه تا نقطه پایان مصرف می‌باشد. مدیریت زنجیره تأمین یک رویکرد یکپارچه‌سازی برای برنامه‌ریزی و کنترل مواد و اطلاعات می‌باشد که از تأمین‌کنندگان تا مشتریان جریان دارد.در سال‌های اخیر مسئله طراحی شبکه زنجیره تأمین به دلیل افزایش رقابت در بازارهای جهانی اهمیت زیادی پیدا کرده است. شرکت‌­ها مجبور شده‌­اند تا سطح خدمت مطلوب‌تری به مشتری ارائه دهند در حالی که بایستی قیمت تمام‌شده محصول را کاهش داده و در عین حال حاشیه سود شرکت را نیز تضمین نمایند. تأمین تقاضای مشتریان و برنامه‌­ریزی مناسب برای ارسال کالا به نقاط مختلف از نکات مهم در زنجیره تأمین است. در نظر گرفتن سطوح مختلف در زنجیره، بستگی به اهمیت آن‌ها و مسئله مورد نظر دارد. در این کتاب به تشریح یک مسئله برخواسته از دنیای واقعی پرداخته و ویژگی‌­های ان تشریح می‌­شود. سپس یک مدل ریاضی منطبق بر مسئله توضیح داده می‌شود.

خواندن کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طراحی شبکه زنجیره تأمین سوخت سه سطحی با بیش از یک محصول

زنجیره تأمین دربرگیرنده تمامی جابجایی‌ها و ذخیره مواد اولیه، موجودی در حین کار و محصول تمام شده از نقطه شروع اولیه تا نقطه پایان مصرف می‌باشد. مدیریت زنجیره تأمین یک رویکرد یکپارچه سازی برای برنامه ریزی و کنترل مواد و اطلاعات می‌باشد که از تأمین کنندگان تا مشتریان جریان دارد. وظیفه مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت و هماهنگ سازی جریان‌های مختلف درون آن می‌باشد. یکی از چالش‌های مهم مدیریتی در این زمینه، در رابطه با هماهنگ سازی جریان مواد بین چندین سازمان است (برای مثال جریان مواد از تأمین کننده به توزیع کننده و از توزیع کننده به خرده‌فروش و ...). به منظور نیل به این مهم، نیازمند استفاده از تکنولوژی‌ها و ابزارهایی جهت ردگیری مواد در مسیر طی شده از مبدأ به مقصد و ثبت اطلاعات در هر مرحله می‌باشد (اطلاعاتی مانند زمان و هزینه و نوع حمل و نقل و ...). زنجیره تأمین بر تمام فعالیت‌های مرتبط با جریان و تبدیل کالاها از مرحله ماده خام (استخراج) تا تحویل به مصرف کننده نهایی و نیز جریان‌های اطلاعاتی مرتبط با آنها مشتمل می‌شود. به طور کلی زنجیره تأمین زنجیره‌ای است که همه فعالیت‌های مرتبط با جریان کالا و تبدیل مواد، از مرحله تهیه ماده اولیه تا مرحله تحویل کالای نهایی به مصرف کننده را شامل می‌شود. در سالیان اخیر، تکنولوژی اطلاعات، زمینه مناسبی را برای یکپارچه سازی فعالیت‌های داخلی و خارجی زنجیره تأمین فراهم نموده است درنتیجه، اعضای زنجیره تأمین همواره به دنبال روش‌های نوین به منظور بهبود شبکۀ زنجیره تأمین با استفاده از یکپارچه سازی قسمت‌های مختلف شبکه میگردند. از عوامل مهم بقا در محیط پر رقابت امروزی، کاهش هزینه‌های حمل و نقل و انتقال محصول از تأمین کننده به توزیع کننده و از توزیع کننده به مشتری نهایی، نگهداری محصولات در قسمت‌های مختلف زنجیره و سایر هزینه‌ها در این چرخه خواهد بود. همچنین میزان دریافت بهینه از تأمین کنندگان میتواند به شکل قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های خرید را کاهش و قابلیت رقابت پذیری در دنیای استراتژیک کنونی را افزایش دهد. همان‌طور که گفته شد زنجیره تأمین بر تمام فعالیت‌هاى مرتبط با جریان و تبدیل کالاها از مرحله ماده خام (استخراج) تا تحویل به مصرف کننده نهایى و نیز جریان‌هاى اطلاعاتى مرتبط با آنها مشتمل می‌شود. در سال‌های اخیر مسئله طراحی شبکه زنجیره تأمین به دلیل افزایش رقابت در بازارهای جهانی اهمیت زیادی پیدا کرده است. شرکتها مجبور شده‌اند تا سطح خدمت مطلوب‌تری به مشتری ارائه دهند در حالی که بایستی قیمت تمام‌شده محصول را کاهش داده و در عین حال حاشیه سود شرکت را نیز تضمین نمایند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان