دانلود و خرید کتاب مربع تراز توماس ریتر ترجمه محسن محمدی حسنلوئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مربع تراز

کتاب مربع تراز اثر جمعی از نویسندگان است که به یکی از موضوعات مهم امروز یعنی حفظ کسب و کار در چنین شرایطی پرداخته‌اند. این کتاب رازهای مدیریت کسب کار در شرایط بحران را با مخاطبانش درمیان می‌گذارد.

موسسه آموزشی تالیفی ارشدان این کتاب را با ترجمه دکتر فرزاد کریمی (دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی)، محسن محمدی حسنلوئی (دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی و دبیر میز اشتغال مرکز ماهر بسیج) و زهرا محمدی حسنلوئی (کارشناسی ارشد اقتصاد) منتشر کرده است.

درباره کتاب مربع تراز

بحران‌هایی همانند کرونا همواره کسب و کارها را تهدید می‌کنند. اما اگر کسب و کاری بخواهد از این بحران‌ها عبور کند باید بتوانند با اتکا به تواناییهای خود و شناخت دقیق از بازار به کمک ابزاری قدرتمند از این بحران به سلامت عبور کنند. توماس ریتر، برای کمک به تمام صاحبان صنایع و کسب و کارها، مدلی را به نام مربع تراز طارحی کرده است؛ این مدل بعد از کارآزمایی خود برای شرایط کرونایی و سایر بحران ها متناسب سازی شده است و این کتاب ترجمه‌ای است که متناسب برای صاحبان کسب و کار، پژوهشگران حوزه کسب و کار و بازرگانی، دانشجویان و اساتید رشته های مرتبط با مدیریت کسب و کار و حتی سازمان‌های دولتی انجام شده است.

مربع تراز نوشته توماس ریتر و کارستن‌لوند پدرسون است. آن‌ها در این کتاب به کسب و کارها کمک می‌کنند تا بخش‌های مختلف کسب و کار خود را تراز کرده و بتوانند مدیریت بهتری بر کسب و کار خود داشته باشند. در این کتاب راهکارهای بهبود کسب و کارها در شرایط کرونا را می‌خوانیم. یاد می‌گیریم که چگونه به ارزیابی تاثیر کروناویروس بر مدل کسب و کارمان بپردازیم. با مدل مربع تراز آشنا می‌شویم و کسب و کار خود را با این مدل منتطبق می‌کنیم. اما چرا چنین چیزی اهمیت دارد؟

به طور خلاصه ، یک بحران نه تنها چهار بعد یک مدل کسب و کار را به چالش می کشد بلکه فرصت هایی را برای تنظیم هر یک از ابعاد و چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر ایجاد می کند. هنگامی که بحرانی مانند همه گیر کرونا ویروس به یک سازمان برخورد می کند ، مدیران آن باید فوراً و در درازمدت تأثیر مدل مدل کسب و کار خود را ارزیابی کنند. چارچوبی که بیش از یک دهه از تدریس ایجاد کرده ایم می تواند به مدیران کمک کند تا خطرات و فرصتهای مدل بحران را که بحران ارائه می دهد ، شناسایی کنند.

به چهار بعد اصلی مدل کسب و کار خود نگاه خواهید کرد: مشتریان ، ارزش پیشنهادی ، توصیف ارزش و قابلیت ها. دوم ، ارتباطات بین این ابعاد را تحلیل خواهید کرد. سوم ، اهداف واقع بینانه را برای سازمان خود در طول و بعد از بحران تعریف خواهید کرد. (ممکن است بخواهید اهداف مختلفی را برای سناریوهای مختلف بحران ، از جمله بهبود سریع بحران در مقابل دوره قفل طولانی در نظر بگیرید.

کتاب مربع تراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب مربع تراز را به تمام صاحبان صنایع و کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم. اگر حفظ کسب و کارتان در چنین شرایطی برایتان اهمیت دارد، خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۱۰۰
تومان