دانلود و خرید کتاب دیدگاه های جدید در مدیریت خود؛ مدیریت استرس با یوگا ترجمه علیرضا آقابابا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیدگاه های جدید در مدیریت خود؛ مدیریت استرس با یوگا اثر علیرضا آقابابا

کتاب دیدگاه های جدید در مدیریت خود؛ مدیریت استرس با یوگا

معرفی کتاب دیدگاه های جدید در مدیریت خود؛ مدیریت استرس با یوگا

کتاب دیدگاه های جدید در مدیریت خود؛ مدیریت استرس با یوگا نوشته آر. ناگارتنا و اچ. آر ناگندرا است که با ترجمه علیرضا آقابابا عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، فریبا موسوی فرح‌بخش و محمد حسن‌زاده غفوری منتشر شده است.

یوگا قدمتی ۷۰۰۰ ساله دارد که از همان دوران تاکنون، بهتر زیستن و سلامت جسم و روان را برای بشر به ارمغان آورده است. در حال حاضر نقش ورزش یوگا برای بهبودی بسیاری از بیماری‌های انسان مسجل شده و پژوهش‌های زیادی هم در این زمینه انجام پذیرفته است. در کنار این ویژگی‌ها و با توجه به مکاتب گوناگون یوگا در دنیا، در بعضی موارد توصیه‌ها، گفته‌ها و پیشنهادهای ارائه شده به نظر ضدونقیض می‌آیند که ممکن است متعلمین را دچار سردرگمی نماید. به همین دلیل تأیید یک مرجع علمی و معتبر می‌تواند بر تمامی این اختلافات پایان دهد. کتاب دیدگاه‌های جدید در مدیریت خود- مدیریت استرس با یوگا توسط دانشگاه معتبر ویو کاناندا و با پیشینه قوی علمی پژوهشی تهیه شده که توسط آقای دکتر علیرضا آقابابا عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزش، که بزرگترین مرکز پژوهش علمی ورزش کشور است نیز ترجمه شده که برای صحه‌گذاری علمی بر این گونه مقولات است.

کتاب حاضر با توجه به سادگی و روانی آن قابلیت کاربرد را در حوزه وسیعی از افراد ذیربط از جمله مربیان، متعلمین، پرتو جویان، اساتید و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه پژوهش به صورت علمی و عملی دارد و می‌تواند به عنوان راهنمایی خوب و کاربردی مورداستفاده قرار گیرد.

 خواندن کتاب دیدگاه‌های جدید در مدیریت خود؛ مدیریت استرس با یوگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به ورزش یوگا و کسانی که دوست دارند با انجام این ورزش ذهنی و حرکتی آرامش بیشتری به دست آورند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان