دانلود و خرید کتاب داستان زندگی عبدالحسین فخاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان زندگی اثر عبدالحسین فخاری

کتاب داستان زندگی

انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب داستان زندگی

کتاب داستان زندگی نوشته عبدالحسین فخاری است. کتاب داستان زندگی، تاریخ بشر از خلقت انسان را روایت می‌کند تا به جهان امروز برسد. این کتاب داستان حضرت آدم، حضرت نوح، حضرت ابراهیم و دیگر پیامبران را با زبانی جذاب بازگو می‌کند تا به پیامبر اسلام(ص) برسد و پس از آن تاریخ ایران را پیش می‌گیرد تا دنیای معاصر برسد. نویسنده روایت دنیای معاصر را در این کتاب نیاورده است.

درباره کتاب داستان زندگی

بسيار داستان خوانده‌ايم و شنيده‌ايم و ديده‌ايم! بى‌ترديد روح ما با داستان، پيوندی ديرينه دارد. چنان‌كه در فلسفه ادبيات گفته‌اند علت علاقه ما به داستان، حس هم‌ذات‌پندارى ماست كه خود را با قهرمانان داستان همراه مى‌كنيم و چون آنان مى‌پنداريم و كنجكاوى انگيزه ما مى‌شود تا فرجام داستان به دنبال آنان رويم. نگاه ديگر انگيزه تجربه اندوزی از شكست‌ها و پيروزی‌های نقش آفرينان داستان است تا سرنوشت آنان آیينه پيروزی در زندگى برای ما شود. در هردو تحليل بايد از گذشته آگاه شد و چه بهتر كه در قالب داستان باشد تا آگاهى از آن شيرين جلوه نمايد. در اين كتاب، با هم يک دور زندگى انسان را،داستان وار، از ابتدای تاريخ تا دوره معاصر مرور مى‌كنيم و همراه سفيران الهى مى‌شويم و رويدادهای دينى را دنبال مى‌كنيم و هدفمان در اين سير تاريخى، نگاهى عبرت آفرين و درس آموز برای زندگى امروزمان است. در اين داستان‌ها با این کتاب همراه شويد!

ذکر قصص و وقایع در قرآن، موجب تحولات تاریخ نویسی شده است و چون هدف آن عبرت آموزی، قابل فهم بودن و انتقال مفاهیم به صورت غیرمستقیم جذابیت خاص و ممتازی نسبت به دیگر کتب دینی بوده، با توجه به اهداف، اسلوب و حکمت قصص قرآن نشان می‌دهد که انسان مختار است و جبر جغرافیایی و تاریخی معنا ندارد زیرا ما در این داستان‌ها شاهد توانایی انسان بر عصیان و سرپیچی حتی از فرمان خداوند هستیم و این خود بهترین دلیل اختیار و آزادی انسان در انتخاب و عدم انتخاب مسیر هدایت است. تلاش تاریخی انبیاء در قامت ذکر وقایع موثق تاریخی با به کارگیری عقل، خود نمونه‌ای از تاریخی هدفمند است. این کتاب بدون نیاز به هیچ میانجی به کمک انتخاب یکی از بهترین و ملموس‌ترین راه‌های ارتباطی بشر، یعنی داستان، دریای بیکران معرفت خود را در اختیار همگان قرار داده است تا هر کس به فراخور حال خود بتواند از این خوان وسیع الهی بهرهمند گردد. پس می‌توان گفت مقصود قرآن از نقل قصص، همانگونه که بارها خود قرآن نتیجه‌گیری کرده، برای پندگیری از تجارب گذشتگان است.

کتاب داستان زندگی با روایتی جذاب و پرکشش شما را با حقیقت جهان از نگاه دین آشنا می‌کند و کمک می‌کند دید بازتری نسبت به اطرافتان داشته باشید. کتاب داستان زندگی درس زندگی‌ است به همان روش که قرآن در پیش گرفته بود، می‌خواهد با داستان و قصه شما را به اخلاق و سعادت در دنیا آخرت برساند و کمک کند راه رستگاری در پیش بگیرید. این کتاب نثری روان دارد و برای نوجوانان و بزرگسالان بسیار جذاب است.

خواندن کتاب داستان زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

قصه درس زندگی است و می‌تواند سعادت مارا بسازد، کتاب داستان زندگی را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی الهی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان