دانلود و خرید کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید نازنین رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید اثر نازنین رحمانی

کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید

معرفی کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید

کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید نوشته نازنین رحمانی است این کتاب به کودکان کمک می‌کند بتوانند در زندگی بهتر عمل کنند و درس‌هایشان را بهتر یاد بگیرند.

درباره کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید

سوال مهمی‌ که تقریبا تمام والدین در طول دوران تحصیل فرزندشان در مدرسه یا حتی قبل از این دوران دارند، این است که چه عواملی باعث یادگیری موثر و موفقیت فرزندشان در مدرسه می‌شود. هدف هر نظام آموزشی این است که دانش آموزان بتوانند از آنچه در دوران تحصیلشان می‌آموزند، در زندگی خود استفاده کنند، گرچه به نظر می‌رسد که نظام آموزشی ما با این مهم فاصله دارد و ارتباط پذیری آن با دنیای بیرون کم است، اما در این کتاب توصیه‌ها و فعالیت‌هایی بیان شده است که والدین تا حد زیادی می‌توانند به موفقیت فرزندشان در امر یادگیری کمک و این خال را به نحوی موثر پر کنند. در چهار سال گذشته گروه آموزشی‌ای که نویسنده در آن فعالیت می‌کند، یک روش نوین جهانی در آموزش ریاضی برای بلوغ فکری و بالا بردن توانایی‌های ذهنی کودکان به طور عملی به کاربرده است که کتاب‌های مربوط به این دوره‌ها با عنوان تفکر و بازی با ریاضی در حال تدوین است. در این دوره‌ها زمانی که والدین را با روش آموزش و نحوه کمک کردن آنها به فرزندشان آشنا کرد، سرعت پیشرفت کودکان به نحوی چشمگیر بالا رفت و والدینی که خود را ملزم به کمک کردن فرزاندانشان کرده بودند، نتیجه کار را در مدت زمان کوتاهی دیدند نه فقط در مورد بهبود عملکرد آنها در درس ریاضیات بلکه در سایر امور روزمره زندگیشان، زیرا فلسفه یادگیری ریاضی را در این عبارت آورین وهرا خلاصه می‌کنیم که می‌گوید: شما با کمک به فرزندتان در یادگیری ریاضی فقط او را در ریاضی بهتر نمی‌‌کنید؛ بلکه شما او را در تفکر بهترین می‌سازید.

در واقع هدف ما از ترجمه و تدوین کتاب حاضر این است که ابتدا آگاهی مورد نیاز برای موفقیت کودکان را به والدین بدهیم، سپس کتاب‌های آموزشی خود را ارائه دهیم تا همراهی والدین را برای آموزشی موثرتر داشته باشیم. در حالت کلی این کتاب برای موفقیت کودکان در مدرسه تدوین شده است و عمل کردن به توصیه‌ها و انجام فعالیت‌های موجود در آن می‌تواند گپ موجود در نظام آموزشی ما را تا حد زیادی مرتفع کند. مطالب این کتاب به زبانی ساده بیان شده است و والدین با هر سطح سوادی می‌توانند بهره لازم را از آن ببرند، حتی فرزندان دبیرستانی خانواده می‌توانند مطالب کتاب را با خواهر و برادر کوچکتر خود کار کنند. در فصل اول با عنوان توصیه‌ها ابتدا توصیه‌های کاربردی، موثر و ساده برای موفقیت فرزندتان بیان شده است که آنها را در زندگی روزمره به کار ببرید. در فصل دوم فعالیت‌هایی ساده و تقریبا بی‌هزینه ارائه شده است که با فرزندتان متناسب با سنش انجام دهید و او را برای موفقیتی پایدار توانمند کنید. در فصل سوم و چهارم هم در مورد تعامل موثر با معلم و اولیای مدرسه و کمک به فرزندتان در زمان امتحانات، موارد مهمی‌ بیان شده است. در آخر باید گفت با به کارگیری عملی مطالب این کتاب موفقیت را به فرزندتان هدیه می‌دهید.

خواندن کتاب با چند روش ساده موفقیت فرزندتان را در مدرسه برای همیشه تضمین کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدینی که تحصیل فرزتدشلت برایشان مهم است پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان