دانلود و خرید کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه مریم آذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه اثر مریم  آذری

کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه

نویسنده:مریم آذری
انتشارات:نشر تیرگان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه

کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه اثری پژوهشی از مریم آذری است که با رویکرد روان‌شناختی رویا، به مسئله خواب و خوابگزاری در شاهنامه پرداخته است. 

درباره کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه

شاهنامه، کاخ بلند فردوسی که از باد و باران گزند نمی‌یابد، یکی از غنی‌ترین آثار ادبیات اسطوره‌ای و حماسی ایران است. فردوسی با سرودن شاهنامه، هم نام خود را در تاریخ جاودانه کرد و هم زبان فارسی را از نابودی نجات داد. اما نباید فراموش کرد که این اثر بزرگ، داستان‌های بسیار جذابی در دل خود دارد که هم پیامی را به مخاطبان منتقل می‌کنند که هنوز با گذشت این سال‌ها، غبار کهنگی روی آن ننشسته است و هم می‌توان آن را از جنبه‌ها و زوایای گوناگون بررسی کرد.  

مریم آذری در این اثر با رویکرد روان‌شناختی رویا به مسئله خواب و خوابگزاری می‌پردازد. او در ابتدای این کتاب نگاهی به پیشینه و زمینه خوابگزاری میان رسوم و فرهنگ‌های مختلف می‌اندازد و اهمیت رویا را از دیدگاه روان‌شناسی بررسی می‌کند. فصل بعدی کتاب به رویا و روان ناهشیار اختصاص دارد و دیدگاه‌های روان‌شناختی را بیان می‌کند. فصل آخر به تحلیل خواب‌های شاهنامه اختصاص دارد. در این فصل از خواب‌های مختلفی می‌خوانیم که شخصیت‌های مختلف شاهنامه دیده‌اند و آن‌ها را بر اساس شاهنامه، بر اساس خوابگزاری قدیم و جدید و همچنین از منظر روانکاوانه بررسی می‌کنیم. 

کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب بنیاد خواب و خوابگزاری در شاهنامه را به تمام شاهنامه‌ پژوهان و دوست‌داران مطالعه پژوهش‌های ادبی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان