دانلود و خرید کتاب من همیشه راهی پیدا می کنم تاد کرانسکی ترجمه هومان فتحی لقمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من همیشه راهی پیدا می کنم اثر تاد کرانسکی

کتاب من همیشه راهی پیدا می کنم

معرفی کتاب من همیشه راهی پیدا می کنم

کتاب من همیشه راهی پیدا می کنم داستانی نوشته تاد کرانسکی با تصویرگری دیوید پارکینز است. این کتاب داستان جالبی را از دختر کوچولویی تعریف می‌کند که تنها سه ساله است و کارهای بامزه و تصمیماتش همیشه منجر به خرابکاری‌های کودکانه می‌شود. 

این داستان زیبا درباره دخترکی است که فقط سه سالش است. دختر کوچولو گاهی اوقات حسابی خرابکاری می‌کند و گاهی هم تصمیم می‌گیرد تا خودش کارهایش را انجام دهد که مزاحم دیگران نشود، اما نتیجه تبدیل به یک فاجعه خیس و کثیف و خاک‌آلود می‌شود. نتیجه‌ای که شما را می‌خنداند و به دنیای افکار کودکانه می‌برد. این داستان زیبا می‌تواند کودکان را بخنداند و در عین حال به آن‌ها درباره امانت داری، احترام به بزرگ‌ترها، اجازه گرفتن از دیگران برای استفاده از وسایلشان و مراقبت کردن از خودشان چیزهایی یاد بدهد. 

کتاب من همیشه راهی پیدا می‌کنم را می‌توانید با ترجمه هومان فتحی لقمان و علی فتحی لقمان بخوانید و همراه با کودکانتان لحظات خوشی را رقم بزنید.

کتاب من همیشه راهی پیدا می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب داستانی جذاب برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان دارد. مربیان، والدین و کسانی که با کودکان کار می‌کنند هم می‌توانند از داستان جالب و بامزه این کتاب برای گفتگو با کودکان کمک بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان