دانلود و خرید کتاب رازهای مدیریت پروژه متیو بچلور ترجمه علی احمدی بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای مدیریت پروژه اثر متیو بچلور

کتاب رازهای مدیریت پروژه

معرفی کتاب رازهای مدیریت پروژه

کتاب رازهای مدیریت پروژه نوشته متیو بچلور است که با ترجمه علی احمدی بافنده منتشر شده است. کتاب رازهای مدیریت پروژه به شما کمک می‌کند در زندگی و کسب و کارتان موفق‌ باشید.

درباره کتاب رازهای مدیریت پروژه

مدیریت صحیح پروژه برای موفقیت در کسب‌و‌کار ضروری است.

در دنیای کسب‌و‌کار پررقابت امروزی، تعداد فزاینده‌ای از سازمان‌ها در حال حرکت به سمت یک رویکرد پروژه‌محور هستند. مدیریت پروژه چه از طریق معرفی یک محصول جدید چندین میلیون دلاری و چه از طریق برنامه‌ریزی یک حرکت یا عملیات، به شما امکان می‌دهد تا نتایج بسیار خوبی را با بودجه‌ای معین به موقع به دست آورید. 

این کتاب هفت فصل دارد و هر فصل موارد زیر را به شما یاد می‌دهد. 

۱. درک نقش پروژه‌ها. در این بخش اصطلاح مدیریت پروژه به شما معرفی می‌شود و شما در مسیر دستیابی به رویکرد صحیح هدایت خواهید شد.

۲. آرزومندی برای موفقیت. شما برای شروع پروژه خود به یک «بینش» روشن و توانایی متقاعد کردن افراد در راستای پشتیبانی از پروژه، نیاز دارید.

۳. برنامه‌ریزی برای موفقیت. یادگیری چگونگی استفاده از چارت‌های گانت، نمودارهای شبکه و دیگر ابزار‌های ضروری برای مدیر پروژه.

۴. مدیریت امور مالی. در این بخش به شما آموزش داده می‌شود که چگونه بودجه پروژه را تعیین کنید، ریسک‌ها را مدیریت کنید و مواردی را به صورت اقتضایی اختصاص دهید؛ همچنین در این بخش به شما کمک می‌شود که حوزه‌های کلیدی را شناسایی کنید تا با تمرکز بر آن‌ها هزینه‌ها را کنترل کنید.

۵. رهبری و ایجاد انگیزه در اعضای تیم. اینکه چگونه تیم پروژه خود را استخدام، مدیریت، و انگیزه دهی کنید.

۶. پیاده‌سازی و اجرای برنامه. در این بخش یکی از رایج‌ترین نرم‌افزار‌های مدیریت پروژه به شما معرفی می‌شود و چگونگی نظارت دقیق بر پیشرفت پروژه و چگونگی تشخیص و حل مسائل به شما نشان داده می‌شود. 

۷. بیشینه کردن یادگیری پروژه. در این بخش به شما نشان داده می‌شود که چگونه یک پروژه را به طور مناسب به پایان برسانید و یک ارزیابی مؤثر انجام دهید.

خواه یک مدیر پروژه باتجربه باشید و خواه یک فرد تازه‌کار، اگر از این قواعد ساده پیروی کنید، اطمینان بیشتری به توانایی خود برای رهبری موفقیت‌آمیز پروژه به دست خواهید آورد. در این کتاب نه تنها به شما آموزش داده می‌شود که چگونه همانند یک مدیر پروژه عمل کنید، بلکه قدرت خواهید یافت تا همانند یک مدیر پروژه تفکر کنید. 

خواندن کتاب رازهای مدیریت پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب رازهای مدیریت پروژه

- یک پروژه دربرگیرنده‌ی وظایف متعدد است. این وظایف در حالت کلی، به عنوان کوچک‌ترین واحدهای مفید کاری تعریف می‌شوند. در اغلب موارد، وظایف مرتبط در داخل پکیج‌ها یا فعالیت‌های کاری ترکیب می‌شوند که می‌توان آن‌ها را به یک تأمین‌کننده یا تیم واحد اختصاص داد.

- هر وظیفه به صورت ایده‌آل توسط فردی با مهارت‌های مناسب انجام خواهد شد؛ بنابراین، انجام کار پروژه‌ای، نیازمند یک رویکرد چندوجهی است. هر چه یک پروژه پیچیده‌تر باشد، لازم است که افراد و وظایف در سطح بالاتری با یکدیگر مطابقت داشته باشند.

بیندیشیم

آیا هنوز هم در مورد اینکه پروژه چیست، دچار ابهام هستید؟ به این مورد توجه کنید: برگزاری المپیک ۲۰۱۲ لندن و جابه‌جایی تیم خود به دفتری جدید در پایین سالن، هر دو پروژه محسوب می‌شوند. «نماینده فروش شدن» یک پروژه نیست؛ زیرا این یک نقش شغلی دائم است. از سوی دیگر، برنامه‌ی «افزایش ۲۰ درصدی در فروش، از طریق نصب یک پایگاه‌داده‌ی جدید برای بازاریابی» معیار‌های یک پروژه را برآورده می‌سازد.

- یک پروژه به صورت خود - مشمول است. یک پروژه دارای اهداف، جدول زمانی و منابع خاص خود است. این به آن معنی نیست که بگوییم پروژه‌ها می‌بایست مجزا از سایر بخش‌های کسب‌و‌کار باشند، بلکه آن‌ها می‌توانند و باید از مهارت‌ها و منابع کل سازمان استفاده کنند و دروس آموخته شده می‌بایست به دیگر همکاران و تیم‌ها انتقال داده شوند و برای پروژه‌های آتی مورد استفاده قرار گیرند.

پروژه‌ها علیرغم برخورداری از استقلال بالقوه، می‌توانند به برنامه‌های کاری کلی‌تر و وسیع‌تری مرتبط گردیده و یا بخشی از پروژه‌های مشابه باشند.

اتخاذ یک رویکرد پروژه - محور می‌تواند منافع قابل‌توجهی را از طریق تبیین نتایج روشن به دست دهد و در آن منابع ورودی، کیفیت تیم پروژه و رهبری پروژه در مقایسه با اهداف تعریف شده مورد سنجش قرار می‌گیرد. منابع یک پروژه می‌تواند شامل افراد، تجهیزات مالی یا فیزیکی و امثال آن باشد.

- «یک پروژه باید از چارچوب زمانی واضحی برخوردار باشد و می‌بایست برای دست‌یابی به یک نتیجه‌ی مطلوب انجام شود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۵۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان