دانلود و خرید کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی سیدعظیم قوام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی اثر سیدعظیم قوام

کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی

معرفی کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی

کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی نوشته سید عظیم قوام است. کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی را انتشارات قدرولایت منتشر کرده است و به تبیین علل و عوامل انحرافات سیاسی می‌پردازد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت از ابتدای سال ۱۳۷۲ پس از هشدارهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گسترده فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس شد تا با حضور در عرصه فرهنگی، به اندازه توان خود، در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و پیام آن و نیز در افشای ترفندهای فرهنگی دشمنان و عوامل آنان، بکوشد و وظیفه خود را انجام دهد.

این مؤسسه موفق شده است در زمینه تبیین و نشر رهنمودها و اندیشه حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره)، قدم‌هایی بردارد و همچنین نسبت به بررسی، پژوهش، تدوین و نشر موضوع‌هایی که مورد اشاره و مطالبه آنان بوده است اقدام کند. تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند که مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سه گروه سنّی: کودکان، نوجوان، جوانان و عموم به نشر نتایج بررسی‌ها و پژوهش‌های خود اقدام کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در سال ۱۳۸۸، در سی سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ناشر برگزیده در نشر فرهنگ انقلاب در سی سال انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال ۱۳۸۹ ناشر برگزیده بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد. این مؤسسه همچنین در همین سال به عنوان ناشر برگزیده سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب دوسالانه دفاع مقدس معرفی شد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال ۱۳۹۳ در جشنواره بزرگداشت حماسه ۹ دی از سوی ستاد پاسداشت حماسه ماندگار ۹ دی ( همایش ملی علمداران بصیرت ) به عنوان ناشر برگزیده در حوزه کتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵در چهارمین و هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزیده شد. همچنین در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به عنوان خادم نشر تهران انتخاب شد.

همچنین موسسه قدرولایت در جشنواره شهید سید علی اندرزگو در سال ۱۳۹۶ به عنوان برگزیده انتخاب شد.

درباره کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی

این کتاب به بررسی علل و عوامل انحرافات سیاسی پرداخته است. در پیشگفتار مفصل این کتاب، کلیات مفهوم انحرافات سیاسی، اهمیت و عواقب آن، همه در معرض انحراف و عبرت از تاریخ از سوی نویسنده مطرح شده است. سپس در چهار فصل به مباحث مختلفی در موضوع کتاب پرداخته شده است. در فصل اول، به عوامل اعتقادی و فکری انحرافات سیاسی در چهار مبحث پرداخته است. در فصل دوم، عوامل اخلاقی انحرافات سیاسی در چهارده عامل مورد بحث قرار گرفته است. در فصل سوم، عوامل سیاسی و اجتماعی انحرافات در ده عامل ارائه شده است و در فصل چهارم، عوامل مادی و دنیوی انحرافات سیاسی در چهار عامل مهم مورد مداقّه و بحث قرار داده شده است. در پایان کتاب نیز منابع و مآخذی که مورد استفاده نویسنده قرار گرفته، ذکر شده است.

ویژگی‌های کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی به شرح زیر است.

۱- موضوع روز انقلاب اسلامی.

۲- استفاده از آیات و روایات و مصداقهای تاریخی.

۳- ذکر نمونه‌هایی از شخصیت‌های منحرف شده از خط ولایت

خواندن کتاب درآمدی بر انحرافات سیاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی و پژوهشگران این رشته پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

amirmahdi83
۱۴۰۰/۰۴/۲۱

این کتاب متن خیلی روان و خوبی دارد و بسیار جذاب است ولی با موضوع کتاب خیلی مرتبط نیست و بیشتر رذالت های اخلاقی را گفته و از نظر قرآن، رهبر معظم انقلاب است، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و احادیث

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان