دانلود و خرید کتاب فرکانس لیندا وست ترجمه مهدیه ورشادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرکانس اثر لیندا وست

کتاب فرکانس

نویسنده:لیندا وست
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرکانس

فرکانس کتاب جالبی نوشته لیندا وست است درباره هماهنگ شدن با ارتعاشات طبیعت برای رسیدن به خواسته‌ها

 درباره کتاب فرکانس

لیندا وست نویسنده کتاب فرکانس مدعی است که با درک مباحث کتابش قادر خواهید بود فرکانس زندگی خودتان را تنظیم کنید. او اعتقاد دارد اگر در گذشته به چیزهایی که می‌خواستید دست نیافته‌اید، دلیلش فرکانس ضعیفی یوده که تولید می‌کردید. و دلیل افتادن اتفاق‌های خوب زندگی هم فرکانس‌های قوی تولید شده هستند.

 او می‌گوید با درک بیشتر طبیعت و فهمیدن شیوهٔ عملکرد فرکانس‌ها در زندگی‌تان، فراتر از حد تصور توانمند خواهید شد. نیازی نیست که توانایی خارق‌العاده یا بخت و اقبال بلندی داشته باشید. قانون فرکانس‌ها در زندگی شما همانند قانون جاذبه عمل می‌کند.

 خواندن کتاب فرکانس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از خواندن کتاب راز لذت برده باشید از خواندن کتاب فرکانس هم لذت خواهید برد.

بخشی از کتاب فرکانس

 فرکانس چیست؟

همه‌چیز در کیهان از امواج نور ساخته شده‌اند و هر موج، با انرژی ارتعاش دارد. این انرژی نقطهٔ اتصال ارتعاش با موج است و منشأ خداوندی دارد. فرکانس درواقع، واحد اندازه‌گیری کیهانی نیروی خداوندی است.

فرکانسِ یک موج، ابزار اندازه‌گیری نیروی خداوندی موجود در آن است. تمام امواج نور، اثر انگشت شست انرژی خداوند را دارند. هرچیزی فرکانس خاص خودش را دارد.

این جهان یک نظام بی‌حرکت نیست؛ بلکه نظامی است که دائما با آگاهی تغییر می‌یابد و با الگوی ارتعاش امواج نور، خودش را نشان می‌دهد.

امروزه واحد اندازه‌گیری فرکانس روی سیارهٔ ما «هرتز» است (که البته، به‌هیچ‌وجه با اندازه‌گیری کیهانی فرکانس که در این کتاب به آن پرداخته‌ایم، ارتباطی ندارد و بحثی جداست).

هر چیزی در کیهان اندازه‌گیری فرکانس ویژه‌ای دارد که از نیروی خداوندی نشأت گرفته است و در تمام وجود آن شیء جریان دارد.

فرکانس‌های بالا، حامل انرژی الهی هستند. فرکانس‌های پایین حامل انرژی الهی «کمتری» هستند. شما به‌راحتی می‌توانید آن را حس کنید و میزان عشق موجود در یک شیء یا رخداد را تشخیص دهید. چیزهایی که دارای زیبایی و هماهنگی هستند، حاوی عشق فراوانی‌اند و می‌توانند در شما حس لذت و شادکامی ایجاد کنند. چیزهایی که زشت و نفرت‌انگیز هستند، باعث ایجاد تألم و درد می‌شوند؛ چراکه خالی از عشق هستند.

فرکانس‌ها روی وقایع زندگی شما اثر می‌گذارند. شما با انتخاب فرکانس، درحقیقت زندگی خود را می‌آفرینید. زمانی که کاملاً درک کنید که همه‌چیز جلوه‌ای از نیروی خداوندی است، نیاز است نحوهٔ به‌کارگیری این مسأله برای شکل‌دادن به زندگی‌تان را نیز یاد بگیرید.

این کار با همسویی فرکانس میسّر است. با یادگیری اصول همسویی فرکانس، خواهید آموخت که رخدادهای زندگی‌تان چگونه به‌وسیلهٔ فرکانس‌هایی که برمی‌گزینید به وجود می‌آیند.

همسویی فرکانس به‌همراه قانون «رزونانس سمپاتیک» عمل می‌کند و شرایطی که به خلق زندگی شما منجر می‌گردد را می‌آفریند.

قانون رزونانس سمپاتیک می‌گوید: «دو چیز مشابه، یا دارای فرکانس مشابه، به هم متصل می‌شوند و با هم، ارتعاشی هماهنگ ایجاد می‌کنند».

 قانون کیهانی جاذبهٔ متقابل

هم‌سان، هم‌سان را جذب می‌کند. براساس قانون جاذبهٔ متقابل، دو فرکانس مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند و سپس از طریق قانون رزونانس سمپاتیک با یکدیگر به تناسب و هماهنگی می‌رسند.

هم‌سان، هم‌سان را جذب می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، امواج نوری که با فرکانسی مشابه ارتعاش دارند، به هم می‌پیوندند. بنابراین، شما چیزهایی را در زندگی به‌سوی خود جذب می‌کنید که متجلی فرکانس‌های وجودتان هستند.

هم‌سان، هم‌سان را جذب می‌کند. شما با گزینش فرکانس‌ها درحقیقت زندگی خود را ترسیم می‌کنید. فرکانس‌های زندگی‌تان، افراد، رخدادها، احساسات و موارد فراوان دیگری را به سوی شما سوق می‌دهند که این امر، نوع انتخاب فرکانس شما را نشان می‌دهد.

شما هم‌اکنون در حال طراحی زندگی خود هستید و آگاهانه و یا ناخودآگاه در حال انتخاب انواع فرکانس می‌باشید.

بیایید غذا را به‌عنوان نمونهٔ کوچکی در نظر بگیریم. شما تا حدی می‌دانید که کدام مواد غذایی روی سیاره‌مان فرکانس بالایی دارند: «مواد غذایی طبیعی رنگارنگ با رایحهٔ زمین زیبایمان که سرشار از نیروی حیات هستند و بدن ما را جانی دوباره می‌بخشند».


نظرات کاربران

ghasedak20
۱۴۰۰/۰۳/۱۱

بخش ابتدایی یا همون قسمت هدیه را خوندم. در تمام مدت هیجان داشتم انقدر که زیبا توضیح داده بود. کتاب در مورد قانون جذبه. مثل کتاب راز و بسیاری از کتاب های دیگه. ولی چیزی که درمورد قانون جذب وجود

- بیشتر
Lala hashemi
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

کتاب عالیه

وحید
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

از توضیحات خوانندگان مشخصه با یک کتاب زرد سر و کار داریم. کلا دور انتشارات مربوطه رو خط کشیدم.

Moon
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

کتاب خوبیه اما به نظرم میتونست کاربردی تر باشه و انتظارم بیشتر بود اما درکل اینو میگه که زندگیتون با فرکانستون خلق میشه در هر لحظه خودآگاه یا ناخودآگاه در حال آفرینش هستید. جمله قابل توجه کتاب: «عشق دلیل متولد شدن و زیستن شماست.»

سامان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

کتاب خوبی است و مبحث فرکانس رو خیلی خوب توضیح داده 👍🌱

mahta
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

به نظرم عالی بود موقع خوندن گشایش عجیبی در قلبم احساس کردم و کاملا مشخص بود که خود نویسنده در فرکانس بالایی قرار داده و به من کمک زیادی کرد هم این کتاب و هم کتاب دیگش به اسم عیانسازس

- بیشتر
ali dehghan
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

من اصلا کتابو نخوندم و از روی اسمش حدس زدم کتاب زردی باشه. اومدم پایین توضیحاتو که خوندم مطمئن شدم که کتابی کاملا خرافیه ولی به شیوه ی مدرن !

کاربر ۵۵۸۳۶۲۹
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

کتاب فوق العاده ای هستش الهام بخش پرمفهوم ارزش مطالعه گردن داره توصیه میکنم جز لیست کتاب خوانده شدتون باشه

naseri
۱۴۰۰/۰۵/۱۶

حرف های تکراری!به نظر من اصلا خوب نبود و همش تکرار بود.. دایره و مثلث!

چگف
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

شیّادیِ تمام با پرکردنِ ذهنِ ما با مهملات و دروغها برایِ پرکردنِ جیبِ مشتی کلاهبردار و نابودکردنِ زندگیِ بسیاری از افراد!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان